В електронному кабінеті платників податків можуть з’явитися повідомлення про перевірки
Зареєстрували законопроект №2524, яким пропонують удосконалити роботу з електронним кабінетом платника податків.
Зокрема, пропонується:
- відображати в електронному кабінеті податкові повідомлення з питань адміністрування податків, зборів, платежів, податкового контролю, у тому числі з питань проведення перевірок та звірок;
- контролюючий орган повинен буде вести листування з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет;
- скасувати вимогу подавати заяву на приєднання до договору про визнання електронних документів після реєстрації або оновлення ключів кваліфікованого електронного підпису;
- запровадити автоматичну реєстрацію в електронному кабінеті отриманих документів від платника податків;
- в електронному кабінеті будуть міститися дані щодо суми та дати узгодження грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом.
- спрощення механізму доведення платником податків відсутності його відповідальності у разі помилок через технічний збій у роботі електронного кабінету. Для цього скасують необхідність підтвердження технічним адміністратором факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.
- скасувати вимогу обов'язкової реєстрації книги обліку доходів та книгу обліку доходів та витрат, а також скасувати обов'язок ведення книги обліку доходів для ФОП 1 та 2 групи спрощенців та 3 групи, які не є платниками ПДВ. Такий платник податків за власним бажанням може вести книгу обліку доходів в паперовому або електронному вигляді. Відповідальність у вигляді штрафів за неведення або помилки у книзі доходів настає, тільки якщо такий платник повідомив про бажання вести книгу обліку доходів.
Крім того, з переліку функцій електронного кабінету платника податків виключаються функції, пов'язані зі здійсненням митної діяльності, що обумовлено розділенням податкової та митної служб України.
rada.gov.ua
Коментарі до матеріалу