Затверджено порядок електронної взаємодії Нацкомфінпослуг з учасниками ринку небанківських фінансових послуг
Учасники ринків небанківських фінансових послуг-юридичні особи зобов'язані щоденно, крім вихідних та святкових днів, перевіряти свої електронні кабінети на наявність нових надходжень від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).
Ця норма закріплена затвердженим 6 квітня Порядком електронної взаємодії Нацкомфінпослуг і учасників ринків фінансових послуг.
Даний документ розроблений з метою поліпшення електронної взаємодії між регулятором і учасниками ринку.
Згідно з ним, електронну взаємодію - обмін інформацією здійснюється через електронний кабінет (крім споживачів фінансових послуг) та / або офіційні електронні ящики і електронні сервіси Нацкомфінпослуг, розміщені на офіційному веб-сайті комісії.
Через електронний кабінет юридичні особи ведуть реєстраційні картки, формують і подають звітність, обов'язковими реквізитами якої є кваліфіковані електронні підписи керівника і головного бухгалтера.
Крім того, Нацкомфінпослуг в електронний кабінет направляє інформацію, необхідну для здійснення своїх повноважень (листи, вимоги на надання інформації, інформація про надання адміністративних послуг, рішення, повідомлення, примірник акта про правопорушення і т.д.).
У разі виникнення обставин технічного характеру, які заблокували юрособі доступ до електронного кабінету, перевірка наявності нових надходжень від Нацкомфінпослуг здійснюється в перший робочий день, що слідує за днем усунення зазначених технічних обставин.
Датою вручення інформації є дата ознайомлення юридичною особою у власному електронному кабінеті з повідомленням про наявність нових надходжень.
В електронному вигляді учасники ринку фінансових послуг направляють в Нацкомфінпослуг скарги, листи, звернення в офіційні електронні ящики відповідно до їх призначення або спеціалізовані електронні сервіси, розміщені на сайті Нацкомфінслуг.
nfp.gov.ua
Коментарі до матеріалу