Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Уточнено Порядок функціонування е-кабінету

19.05.2021 290 0 0

Прийнято зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну від 14.07.17 р. № 637 (далі – Порядок № 637, е-кабінет), зокрема:

  • установлено, що листування контролюючих органів із платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в е-кабінеті та подали заяву про бажання отримувати документ через е-кабінет за формою додатка 3 до Порядку № 637, здійснюється в електронній формі відповідно до Законів від 22.05.03 р. № 851-IV та від 05.10.17 р. № 2155-VIII через е-кабінет (новий п. 18);
  • уточнено, що платник податків один раз протягом року може надіслати контролюючому органу через е-кабінет заяву про відмову отримувати документи через е-кабінет за формою додатка 4 до Порядку № 637. Датою завершення листування платника через е-кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви через е-кабінет (п. 21).

Наказ Мінфіну від 18.03.21 р. № 159 набуває чинності з дня опублікування. На день публікації матеріалу офіційно не опубліковано.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали