Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Умови для дистанційної роботи держслужбовцями на час карантину

24.03.2020

Для дистанційної (надомної) роботи під час карантину держслужбовець повинен подати керівництву заяву про намір виконувати свої функції за межами адмінбудівлі. А також погодити (у тому числі - електронноою поштою чи іншим неусним способом) свої завдання та строки їх виконання. Додаткові умови дистанційки для держслужбовці можуть визначити правила внутрішнього службового розпорядку в державному органі. Про це йдеться у наказі Національного агентства України з питань державної служби від 13.03.2020 р. № 39-20, який вніс відповідні зміни до Типових правил внутрішнього службового розпорядку.

Отже, головна новація - дозволили виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу. Це можливе за ініціативою держслужбовця і згодою його безпосереднього керівника та керівника самостійного структурного підрозділу (за наявності). Для цього державний службовець повинен погодити у письмовій формі, зокрема засобами телекомунікаційного зв'язку, перелік відповідних завдань та строки їх виконання з безпосереднім керівником та керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності). Обсяг завдань за посадою за межами адмінбудівлі повинен визначатись з урахуванням тривалості його робочого часу.

Водночас Наказ № 39-20 зазначив умови, коли виконання обовязків за межами адмінбудівлі держоргану неможливе. Йдеться про ситуації, коли таке виконання потребує:

- використання інформації з обмеженим доступом;

- доступу до комп'ютерного, телекомунікаційного та/або програмного забезпечення, яке функціонує лише у межах приміщення державного органу;

- обов'язкового перебування в приміщенні державного органу (залучення інших працівників державного органу, проведення консультацій, нарад тощо).

Також переписали норму щодо обліку робочого часу у державному органі. Раніше йшлося про відповідну фіксацію у журналі обліку робочого часу/табелі робочого часу або за допомогою відповідної електронної програми. Зрозуміло, що при дистанційній роботі це неможливо, тому закріпили: організація обліку робочого часу державних службовців у державному органі покладається на керівників структурних підрозділів цього державного органу. Облік ведеться відповідальною особою, на яку покладено такі функції, та подається до служби управління персоналом державного органу у формі табеля обліку робочого часу. Організацію обліку в органі, штатна чисельність якого становить менше 20 осіб, може бути покладено на службу управління персоналом цього державного органу. При цьому час виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу обліковується як робочий час.

Також держслужбовців звільнили від обов'язку повідомляти керівника про відсутність на робочому місці під час виконання ними завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу.

nads.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
10.10.2025
Документи, які набули чинності з 6 по 12 жовтня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Указ Президента від 04.10.2025 № 747/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 4 жовтня 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та...
10.10.2025
Зміни в законодавстві з 6 по 10 жовтня 2025 року
Збірка омновних змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану     Законопроєкт удосконалює регулювання трудових відносин під час дії воєнного стану, враховуючи специфіку нових реалій, переміщення підпри...
10.10.2025
Суб’єктам господарювання з ТОТ і територій бойових дій надали нові пільги
Законопроєкт передбачає звільнення від сплати адміністративних зборів та державного мита за низку реєстраційних дій для осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації, а також для внутрішньо переміщених осіб та суб’єктів господарювання, місцезнаходження яких – на т...
Кращі матеріали