Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Умови для дистанційної роботи держслужбовцями на час карантину

24.03.2020

Для дистанційної (надомної) роботи під час карантину держслужбовець повинен подати керівництву заяву про намір виконувати свої функції за межами адмінбудівлі. А також погодити (у тому числі - електронноою поштою чи іншим неусним способом) свої завдання та строки їх виконання. Додаткові умови дистанційки для держслужбовці можуть визначити правила внутрішнього службового розпорядку в державному органі. Про це йдеться у наказі Національного агентства України з питань державної служби від 13.03.2020 р. № 39-20, який вніс відповідні зміни до Типових правил внутрішнього службового розпорядку.

Отже, головна новація - дозволили виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу. Це можливе за ініціативою держслужбовця і згодою його безпосереднього керівника та керівника самостійного структурного підрозділу (за наявності). Для цього державний службовець повинен погодити у письмовій формі, зокрема засобами телекомунікаційного зв'язку, перелік відповідних завдань та строки їх виконання з безпосереднім керівником та керівником самостійного структурного підрозділу (за наявності). Обсяг завдань за посадою за межами адмінбудівлі повинен визначатись з урахуванням тривалості його робочого часу.

Водночас Наказ № 39-20 зазначив умови, коли виконання обовязків за межами адмінбудівлі держоргану неможливе. Йдеться про ситуації, коли таке виконання потребує:

- використання інформації з обмеженим доступом;

- доступу до комп'ютерного, телекомунікаційного та/або програмного забезпечення, яке функціонує лише у межах приміщення державного органу;

- обов'язкового перебування в приміщенні державного органу (залучення інших працівників державного органу, проведення консультацій, нарад тощо).

Також переписали норму щодо обліку робочого часу у державному органі. Раніше йшлося про відповідну фіксацію у журналі обліку робочого часу/табелі робочого часу або за допомогою відповідної електронної програми. Зрозуміло, що при дистанційній роботі це неможливо, тому закріпили: організація обліку робочого часу державних службовців у державному органі покладається на керівників структурних підрозділів цього державного органу. Облік ведеться відповідальною особою, на яку покладено такі функції, та подається до служби управління персоналом державного органу у формі табеля обліку робочого часу. Організацію обліку в органі, штатна чисельність якого становить менше 20 осіб, може бути покладено на службу управління персоналом цього державного органу. При цьому час виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу обліковується як робочий час.

Також держслужбовців звільнили від обов'язку повідомляти керівника про відсутність на робочому місці під час виконання ними завдань за посадою за межами адміністративної будівлі державного органу.

nads.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
01.08.2025
Документи, які набули чинності з 28 липня по 3 серпня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 03.06.2025 № 4466-IX «Про факторинг» Закон України від 18.06.2025 № 4503-IX «Про внесення змін до Закону України «Про Національне агентств...
01.08.2025
Зміни в законодавстві з 28 липня по 1 серпня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Президент підписав Закон про факторинг Закон передбачає удосконалення регулювання факторингу в Україні та окремих положень чинних законів України, що стосуються надання факторингових послуг. Кабмін вкотре оновив правила військового обліку та п...
01.08.2025
Як здійснюватиметься нагляд за надавачами нефінансових платіжних послуг в межах запровадження відкритого банкінгу
Унесено зміни до нормативно-правових актів НБУ щодо нагляду на платіжному ринку. Зміни стосуються небанківських надавачів платіжних послуг із надання відомостей із рахунків та з ініціювання платіжних операцій. Національний банк визначив порядок здійснення нагляду за надавачами нефінансових платіжних...
Кращі матеріали