Трудові книжки стануть електронними – деталі законопроєкту
Уряд запускає в роботу законопроєкт і акти уряду, які скасують обов’язковість трудових книжок.
На сайті СПО профспілок оприлюднили для обговорення законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі».
Під час укладення трудового договору громадянин буде зобов’язаний подати такі документи:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
- трудову книжку (у разі її наявності),
- заяву про прийняття на основне місце роботи або за сумісництвом;
- у випадках, передбачених законодавством, – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
Також в законопроєкті зазначається:
1. Облік трудової діяльності працівника здійснюватимуть в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб. Можна використовувати й трудову книжку, якщо це передбачено колдоговором.
2. Що стосується місця роботи для застосування норми про мінімальний розмір ЄСВ, то основним місцем роботи будуть визначати те, яке вказане в поданій заяві (до відкликання) працівника та відомостях, що обліковуються в реєстрі застрахованих осіб.
3. Інформація з реєстру застрахованих осіб щодо періодів навчання осіб в закладах вищої освіти, а також здобутої ними освіти, набутого стажу надаватиметься роботодавцям за згодою застрахованої особи.
4. Запис про проходження стажування вноситимуть до реєстру застрахованих осіб в порядку, встановленому ПФУ за погодженням з Мінсоцполітики.
5. Включатимуть до реєстру застрахованих осіб відомості про трудову діяльність працівників протягом п’яти років з дня набрання чинності вказаним Законом на підставі поданих відомостей.
spo.fpsu.org.ua
Коментарі до матеріалу