Розроблено нову типову форму обліку доходів і витрат для підприємців: Мінфін
З 1 січня 2021 в Україні змінився порядок ведення обліку доходів і витрат ФОП.
Зокрема, ФОП-єдинники можуть вести облік у довільній формі як у паперовому так і в електронному вигляді, а ФОП на загальній системі оподаткування та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність зобов'язані вести облік доходів і витрат від такої діяльності за встановленою формою в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через Електронний кабінет.
Типову форму такого обліку визначає Міністерство фінансів, а до моменту затвердження нової форми залишається чинною діюча Книга обліку доходів і витрат.
Мінфін оприлюднив до обговорення проект наказу про затвердження типової форми та Порядку її ведення. Зауваження та пропозиції до проекта можна подавати до 5 березня за адресою infomf@minfin.gov.ua
У типовій формі враховано наявність обов'язкових відомостей, визначених у статтях 177 та 178 ПКУ, а також пропонується забезпечити реалізацію окремих положень Кодексу для фізичних осіб - підприємців у частині включення до складу витрат амортизаційних відрахувань з веденням їх обліку та відображенням у типовій формі.
Водночас норми проекту наказу не передбачають будь-яких додаткових дій фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, під час використання типової форми, окрім виконання вимог Кодексу. У разі прийняття рішення фізичною особою - підприємцем вести облік за типовою формою на паперових носіях відсутні вимоги щодо шнурування та здійснення реєстрації такої типової форми в контролюючому органі.
mof.gov.ua
Коментарі до матеріалу