Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Уряд вдосконалив процедуру отримання дозволу на викиди

25.01.2023

Кабінет Міністрів України вніс відповідні зміни до Порядку проведення робіт, пов'язаних з видачею дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, який був затверджений ще у березні 2002 року (постанова КМУ № 302).

Зокрема, Порядок приведено у відповідність до Закону “Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення механізму регулювання викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря” та викладено в новій редакції.

Відтепер у Порядку:

  • прописано прозорі механізм отримання дозволу;
  • чітко регламентовано строки;
  • передбачено електронну взаємодію із Держпродспоживслужбою для оформлення висновку щодо отримання дозволу;
  • встановлено покрокові інструкції прийняття участі громадськості в процесі видачі дозволу на викиди та проведення публічного обговорення;
  • визначено чіткий механізм відмови у видачі, анулювання, переоформлення, зупинення і поновлення дії дозволу на викиди;
  • передбачена цифровізація процедури.

Пройти весь шлях від подання документів до отримання дозволу на викиди підприємства зможуть через єдину екологічну платформу ЕкоСистема https://eco.gov.ua/

Наразі Міндовкілля працює над відповідним технічним рішенням.

“Підтримка українського бізнесу для економічної стійкості країни наразі має велике значення. Тому сьогоднішнє рішення – це черговий крок до спрощення та вдосконалення дозвільних процедур, з якими стикаються підприємства. Водночас це і крок до підвищення екологічної безпеки, запобігання та зменшення забруднення повітря, на яке і так негативно впливають постійні обстріли ворога та підриви інфраструктури”, - прокоментував Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Руслан Стрілець.

Як діяла процедура раніше?

Підготовка та узгодження всіх матеріалів для підприємств займали досить тривалий час. Проходження процедури могло затягнутися на пів року й довше. Порядок переоформлення, поновлення та призупинення дозволу був взагалі не визначений.

Крім того, не була встановлена чітка процедура розгляду зауважень від громадськості та проведення публічних обговорень. Це мало наслідком низький рівень участі та поінформованості громадськості у процесі прийняття управлінських рішень.

“Сьогодні завдяки цілеспрямованій політиці Уряду вже зроблено багато кроків, щоб бізнес міг без бюрократичних перепон розпочати свою роботу та працювати прозоро. Наразі взяття на державний облік в сфері атмосферного повітря та видача довідки щодо величин фонових концентрацій здійснюється онлайн у режимі peopleless. Сьогодні ми працюємо над цифровізацією видачі дозволу на викиди. Ми продовжуємо виконувати положення Орхуської конвенції та забезпечуємо участь громадськості в прийнятті управлінських рішень. Це є важливим індикатором кожної сучасної цивілізованої країни й Україна не виняток”, - зазначив Руслан Стрілець.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
18.09.2025
Пропонують удосконалити використання бізнесом державного майна: законопроєкти
Зареєстровано нові законопроекти, спрямовані на підвищення ефективності використання державної та комунальної власності через залучення інвестицій і розвиток партнерства з бізнесом. Більше за темою: Чи може підприємець бути платником орендної плати за земельну ділянку комунальної власності? Фізосо...
18.09.2025
Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025)
Мінрозвитку оновило перелік ТОТ. Які саме зміни сталися цього разу? Більше за темою: Опубліковано перелік ТОТ і територій ведення бойових дій: як скористатися податковими пільгами Мінрозвитку оновило перелік ТОТ наказом від 11.09.2025 № 1374 (не набрав чинності). Зміни та уточнення стосуються ...
18.09.2025
Пропонують удосконалити підтримку аграріїв щодо створення робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки
Планують удосконалити механізми підтримки суб’єктів підприємництва, зокрема, з числа аграріїв, щодо створення нових робочих місць та забезпечення продовольчої безпеки. Більше за темою: В який термін можна надати органу ДПС документи, що були відсутні під час перевірки Чи може підприємство по...
Кращі матеріали