Нові типові форми з обліку та списання основних засобів для бюджетників
28.10.2016 3264 0 0
Мінфін прийняв наказ від 13.09.2016 р. № 818 Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання .
Документом затверджено:
- Порядок складання типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору. Цей Порядок мають застосовувати при складанні цих типових форм розпорядники бюджетних коштів, Держказначейська служба та фонди загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування.
- Акт введення в експлуатацію основних засобів;
- Акт приймання-передачі основних засобів;
- Акт внутрішнього переміщення основних засобів;
- Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів;
- Акт приймання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих основних засобів;
- Акт списання основних засобів (часткової ліквідації);
- Акт списання групи основних засобів;
- Акт списання транспортних засобів;
- Акт списання вилучених документів з бібліотечного фонду;
- Інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів;
- Інвентарну картку группового обліку основних засобів;
- Інвентарну картку обліку тварин і багаторічних насаджень;
- Розрахунок амортизації основних засобів (крім інших необоротних матеріальних активів);
- Розрахунок амортизації інших необоротних матеріальних активів;
- Акт переоцінки основних засобів.
Порядок застосовується при складанні типових форм з обліку та списання основних засобів розпорядниками бюджетних коштів, Державною казначейською службою України та фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування
Наказ готується до опублікування в "Офіційному віснику України" від 04.11.2016 р. № 85, отже набере чинності з 4 листопада 2016 року.
Коментарі до матеріалу