Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Змінено розмір адміністративного збору у сфері державної реєстрації

07.01.2017

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон від 06.12.2016 № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до мінімального прожиткового мінімуму (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

За державну реєстрацію права власності справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму

160 грн.

 

 

За державну реєстрацію права власності, проведену у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

1 прожитковий мінімум - у строк два робочі дні;

1600 грн.

 

 

2 прожиткові мінімуми - у строк один робочий день;

3200 грн.

 

 

5 прожиткових мінімуми - у строк 2 години.

8000 грн.

 

 

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму

80 грн.

 

 

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), проведену у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

0,5 прожиткового мінімуму - у строк два робочі дні;

800 грн.

 

 

1 прожитковий мінімум - у строк один робочий день;

1600 грн.

 

 

2,5 прожиткового мінімуму - у строк 2 години.

4000 грн.

 

 

За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму.

80 грн.

 

 

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму

160 грн.

 

 

За внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 0,04 прожиткового мінімуму

60 грн.

 

 

За отримання інформації з Державного реєстру прав у порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

0,025 прожиткового мінімуму - отримання інформації, витягу в паперовій формі;

40 грн.

 

 

0,0125 прожиткового мінімуму - отримання інформації, витягу в електронній формі;

20 грн.

 

 

0,04 прожиткового мінімуму - отримання інформації адвокатами, нотаріусами (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав.

60 грн.

 

 За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

140 прожиткових мінімумів - за державну реєстрацію політичної партії;

224 000 грн.

 

 

0,28 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

450 грн.

 

 

0,14 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;

220 грн.

 

 

0,07 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;

110 грн.

 

 

0,06 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців;

100 грн.

 

 

0,3 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

480 грн.

 

 

0,1 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію;

160 грн.

 

 

0,1 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця;

160 грн.

 

 

75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

 

 

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.

 

 

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

 

 

 За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.

 

 

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

 

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:

 

 

0,05 прожиткового мінімуму - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;

80 грн.

 

 

0,07 прожиткового мінімуму - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;

110 грн.

 

 

75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі.

 Джерело: http://sumyjust.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
Документи, які набули чинності з 26 травня по 1 червня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Постанова КМУ від 21.05.2025 № 588 «Про затвердження Порядку державної реєстрації небезпечних факторів» Постанова КМУ від 23.05.2025 № 595 «Про затвердження Порядку ві...
30.05.2025
Зміни в законодавстві з 26 по 30 травня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ Абзаци сьомий, восьмий пп. 5 п. 2 розд. ІII Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджено...
29.05.2025
Комітет ВРУ рекомендує скасувати мита на товари для оборони та безпеки
Комітет рекомендував прийняти за основу та в цілому два важливих законопроєкти: № 13305 – про внесення змін до Митного кодексу України щодо звільнення від обкладення ввізним митом товарів, що ввозяться на митну територію України для потреб безпеки і оборони, та усунення технічних неузгоджен...
Кращі матеріали