Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Змінено розмір адміністративного збору у сфері державної реєстрації

07.01.2017

З 1 січня 2017 року набрав чинності Закон від 06.12.2016 № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, відповідно до якого вартість плати за державну реєстрацію бізнесу та нерухомості прив’язана не до мінімальної зарплати, а до мінімального прожиткового мінімуму (1600 грн. для працездатних осіб).

Так, на сьогодні плата становить:

За державну реєстрацію права власності справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму

160 грн.

 

 

За державну реєстрацію права власності, проведену у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

1 прожитковий мінімум - у строк два робочі дні;

1600 грн.

 

 

2 прожиткові мінімуми - у строк один робочий день;

3200 грн.

 

 

5 прожиткових мінімуми - у строк 2 години.

8000 грн.

 

 

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму

80 грн.

 

 

За державну реєстрацію інших речових прав, відмінних від права власності (крім іпотеки), проведену у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

0,5 прожиткового мінімуму - у строк два робочі дні;

800 грн.

 

 

1 прожитковий мінімум - у строк один робочий день;

1600 грн.

 

 

2,5 прожиткового мінімуму - у строк 2 години.

4000 грн.

 

 

За державну реєстрацію обтяжень речових прав, іпотеки справляється адміністративний збір у розмірі 0,05 прожиткового мінімуму.

80 грн.

 

 

За державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальних дій справляється адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму

160 грн.

 

 

За внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 0,04 прожиткового мінімуму

60 грн.

 

 

За отримання інформації з Державного реєстру прав у порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону, справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

0,025 прожиткового мінімуму - отримання інформації, витягу в паперовій формі;

40 грн.

 

 

0,0125 прожиткового мінімуму - отримання інформації, витягу в електронній формі;

20 грн.

 

 

0,04 прожиткового мінімуму - отримання інформації адвокатами, нотаріусами (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав.

60 грн.

 

 За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:

 

 

140 прожиткових мінімумів - за державну реєстрацію політичної партії;

224 000 грн.

 

 

0,28 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації;

450 грн.

 

 

0,14 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію всеукраїнської творчої спілки;

220 грн.

 

 

0,07 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію територіального осередку всеукраїнської творчої спілки та регіональної (місцевої) творчої спілки;

110 грн.

 

 

0,06 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію символіки політичної партії, організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців;

100 грн.

 

 

0,3 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

480 грн.

 

 

0,1 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію;

160 грн.

 

 

0,1 прожиткового мінімуму - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи - підприємця;

160 грн.

 

 

75 відсотків адміністративного збору, встановленого цією частиною, - за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі.

 

 

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про професійні спілки, їх організації або об’єднання.

 

 

Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу - підприємця та громадське формування, що не має статусу юридичної особи, у тому числі змін до установчих документів, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

 

 

 За виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, справляється адміністративний збір у розмірі 30 відсотків адміністративного збору, встановленого частиною першою цієї статті.

 

 

У разі відмови в державній реєстрації адміністративний збір не повертається.

 

 

За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата в такому розмірі:

 

 

0,05 прожиткового мінімуму - за надання виписки для проставлення апостилю та витягу в паперовій формі;

80 грн.

 

 

0,07 прожиткового мінімуму - за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі;

110 грн.

 

 

75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі - за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі.

 Джерело: http://sumyjust.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Оновлено правила для сфери азартних ігор: нові ліцензійні умови, контроль, штрафи
Мінцифра розробляє та встановлює правила роботи грального бізнесу та формує державну політику у цій сфері. Пріоритет – створити цивілізований ринок азартних ігор та лотерей, вивести його з тіні й забезпечити значні надходження в бюджет від податків та ліцензійних платежів. Більше за темою: Об...
15.09.2025
Затверджено Порядок передачі державного та комунального майна на праві узуфрукта
Дія нового Порядку передачі державного та комунального майна на праві узуфрукта державного або комунального майна, здійснення контролю за використанням такого майна, затвердженого постановою КМУ від 08.09.2025 № 1103, не поширюється на відносини щодо користування вже прийнятого майна у сфері оборонн...
15.09.2025
Планують затвердити Порядку отримання «ПлейСіті» інформації та документів, що стосуються проведення азартних ігор та/або їх реклами
Мінцифри розробило проєкт наказу «Про затвердження Порядку отримання Державним агентством України «ПлейСіті» інформації та документів, що стосуються діяльності з організації та проведення азартних ігор та/або реклами азартних ігор».  Проєкт акта розроблено з метою визна...
Кращі матеріали