Електронна форма паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання
Унесено зміни до Правил складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.02 р. № 1098.
Зауважимо, що зміни запроваджуються з метою:
- подання головними розпорядниками коштів держбюджету на погодження до Мінфіну проєктів паспортів бюджетних програм в електронній формі;
- унормування передачі затверджених паспортів від головних розпорядників до Казначейства та Мінфіну в безпаперовій формі. Окремо визначено випадки погодження проєктів паспортів та передачі затверджених паспортів у паперовій формі.
Очікується, що такі зміни сприятимуть:
- своєчасному затвердженню паспортів бюджетних програм через скорочення часу на передавання документів;
- скороченню обігу паперових документів у процесі виконання Держбюджету;
- зменшенню кількості зовнішніх контактів працівників, що особливо актуально в умовах пандемії коронавірусу.
Важливо зазначити, що Мінфіном ще 2020 року було успішно запроваджено як тимчасовий захід із запобігання поширенню COVID-19 погодження проєктів паспортів у електронній формі. А відтепер погодження в такому форматі здійснюватиметься на постійній основі.
Під час розроблення змін Міністерством ураховано вимоги Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою КМУ від 17.01.18 р. № 55.
Наказ Мінфіну від 28.12.20 р. № 813 набув чинності з 22.01.21 р. («Офіційний вісник України» від 22.01.21 р. № 5).
Коментарі до матеріалу