Що включати до Звіту про управління: проект методрекомендацій Мінфіну
Мінфіноприлюднив проект Методрекомендацій зі складання звіту про управління.
Нагадаємо: звіт про управління - документ що містить достовірну фінансову та нефінансову інформацію про діяльність підприємства, його стан та перспективи розвитку та розкривати основні ризики і невизначеності його діяльності.
При цьому інформацію у звіті запропоновано розкривати за такими напрямами:
1) організаційна структура та опис діяльності підприємства;
2) результати діяльності;
3) ліквідність та зобов'язання;
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року