Що включати до Звіту про управління: проект методрекомендацій Мінфіну
Мінфіноприлюднив проект Методрекомендацій зі складання звіту про управління.
Нагадаємо: звіт про управління - документ що містить достовірну фінансову та нефінансову інформацію про діяльність підприємства, його стан та перспективи розвитку та розкривати основні ризики і невизначеності його діяльності.
При цьому інформацію у звіті запропоновано розкривати за такими напрямами:
1) організаційна структура та опис діяльності підприємства;
2) результати діяльності;
3) ліквідність та зобов'язання;
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року