Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Важливі роз'яснення держорганів на 14 травня 2021 року

14.05.2021 446 0 2

Чи може ФОП надавати поворотну безпроцентну фіндопомогу на спрощеній системі, що з ПДВ, якщо орендар здає приміщення в суборенду, яка дата виникнення зобов'язань по ПДВ, якщо документи складаються в електронній формі, як заповнити 20-ОПП, якщо змінилася адміністративно-територіальна одиниця – фахівці Uteka зробили добірку важливих роз'яснень в зручній табличній формі.

Реквізити

Назва

Суть роз’яснення

1

Лист ДПС від 02.04.21 р. N 1313/ІПК/99-00-04-03-03-06

Чи може ФОП надавати поворотну безвідсоткову фіндопомогу на спрощеній системі?

Діяльність з надання фізичною особою - підприємцем - платником єдиного податку поворотної безвітсоткової фінансової допомоги іншим суб'єктам господарювання (громадській організації) може розглядатися як фінансове посередництво. У разі здійснення зазначеної діяльності фізична особа - підприємець - платник єдиного податку не може застосовувати спрощену систему оподаткування і зобов'язаний перейти на сплату інших податків і зборів.

2

Лист ДПС від 06.05.21 р. № 1869/ІПК/99-00-21-03-02-06

Орендар здає приміщення в суборенду: що з ПДВ

Операція Товариства з постачання послуг із суборенди нежитлового приміщення 1 / нежитлового приміщення 2 суборендарю 1 / суборендарю 2 оподатковується ПДВ з нарахуванням податкових зобов’язань з ПДВ за ставкою 20 відсотків. База оподаткування ПДВ такої операції визначається виходячи з договірної вартості послуг із суборенди нежитлового приміщення з урахуванням загальнодержавних податків та зборів, яка при цьому не може бути нижчою ціни придбання таких послуг.

3

Лист ГУ ДПС у Дніпропетровській області
від 27.04.21 р. № 1745/ІПК/04-36-18-03-15
 

Складання е–документів: яка дата виникнення зобов’язань з ПДВ?

При здійсненні платником податку (постачальником) операції з постачання послуг, які оформлялись первинним документом, складеним в електронній формі, датою виникнення податкових зобов'язань з ПДВ та відповідно складання податкової накладної за такою операцією буде вважатися дата складання такого первинного документа, який містить відомості про господарську операцію, незалежно від дати накладання електронних підписів.

4

Лист ДПС від 30.04.21 р. № 1799/ІПК/99-00-12-01-02-06

Як заповнити 20-ОПП, якщо змінилась адміністративно-територіальна одиниця?

Якщо унаслідок зміни адміністративно-територіального устрою змінилась адміністративно-територіальна одиниця на території якої знаходиться об’єкт оподаткування, повідомлення № 20-ОПП подається з ознакою «3 – зміна відомостей про об’єкт оподаткування», у графах 6-7 повідомлення № 20-ОПП зазначається код та назва населеного пункту – адміністративного центру новоствореної територіальної громади згідно з КОАТУУ. Такий порядок заповнення граф 6-7 повідомлення № 20-ОПП діятиме до завершення перехідного періоду – до запровадження Кодифікатора.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали