Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Важливі роз'яснення держорганів на 14 травня 2021 року

14.05.2021

Чи може ФОП надавати поворотну безпроцентну фіндопомогу на спрощеній системі, що з ПДВ, якщо орендар здає приміщення в суборенду, яка дата виникнення зобов'язань по ПДВ, якщо документи складаються в електронній формі, як заповнити 20-ОПП, якщо змінилася адміністративно-територіальна одиниця – фахівці Uteka зробили добірку важливих роз'яснень в зручній табличній формі.

Реквізити

Назва

Суть роз’яснення

1

Лист ДПС від 02.04.21 р. N 1313/ІПК/99-00-04-03-03-06

Чи може ФОП надавати поворотну безвідсоткову фіндопомогу на спрощеній системі?

Діяльність з надання фізичною особою - підприємцем - платником єдиного податку поворотної безвітсоткової фінансової допомоги іншим суб'єктам господарювання (громадській організації) може розглядатися як фінансове посередництво. У разі здійснення зазначеної діяльності фізична особа - підприємець - платник єдиного податку не може застосовувати спрощену систему оподаткування і зобов'язаний перейти на сплату інших податків і зборів.

2

Лист ДПС від 06.05.21 р. № 1869/ІПК/99-00-21-03-02-06

Орендар здає приміщення в суборенду: що з ПДВ

Операція Товариства з постачання послуг із суборенди нежитлового приміщення 1 / нежитлового приміщення 2 суборендарю 1 / суборендарю 2 оподатковується ПДВ з нарахуванням податкових зобов’язань з ПДВ за ставкою 20 відсотків. База оподаткування ПДВ такої операції визначається виходячи з договірної вартості послуг із суборенди нежитлового приміщення з урахуванням загальнодержавних податків та зборів, яка при цьому не може бути нижчою ціни придбання таких послуг.

3

Лист ГУ ДПС у Дніпропетровській області
від 27.04.21 р. № 1745/ІПК/04-36-18-03-15
 

Складання е–документів: яка дата виникнення зобов’язань з ПДВ?

При здійсненні платником податку (постачальником) операції з постачання послуг, які оформлялись первинним документом, складеним в електронній формі, датою виникнення податкових зобов'язань з ПДВ та відповідно складання податкової накладної за такою операцією буде вважатися дата складання такого первинного документа, який містить відомості про господарську операцію, незалежно від дати накладання електронних підписів.

4

Лист ДПС від 30.04.21 р. № 1799/ІПК/99-00-12-01-02-06

Як заповнити 20-ОПП, якщо змінилась адміністративно-територіальна одиниця?

Якщо унаслідок зміни адміністративно-територіального устрою змінилась адміністративно-територіальна одиниця на території якої знаходиться об’єкт оподаткування, повідомлення № 20-ОПП подається з ознакою «3 – зміна відомостей про об’єкт оподаткування», у графах 6-7 повідомлення № 20-ОПП зазначається код та назва населеного пункту – адміністративного центру новоствореної територіальної громади згідно з КОАТУУ. Такий порядок заповнення граф 6-7 повідомлення № 20-ОПП діятиме до завершення перехідного періоду – до запровадження Кодифікатора.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
З якою періодичністю оновлюється інформація про приєднання до «Клубу білого бізнесу»
Інформація оновлюється протягом 5 робочих днів після затвердження Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Підприємство включене до «Клубу білого бізнесу»: що це означає? З якою періодичністю...
05.09.2025
Чи передбачена адмінвідповідальність у разі застосування фінсанкцій за порушення використання РРО/ПРРО
Особи, які здійснюють розрахункові операції, та посадові особи такого суб’єкта господарювання притягуються до адміністративної відповідальності згідно зі ст. 1551 КУпАП. Більше за темою: У якому розмірі накладається штраф за РРО-порушення, допущені до 01.08.2025? Спецпроєкт «РРО: працю...
05.09.2025
Особливості подання звітності у зв’язку з набранням чинності Багатосторонньої угоди CbC щодо автоматичного обміну інформацією
Розглянемо, які платники податків уперше, за який фінансовий рік та в які терміни подають Звіт в розрізі країн міжнародної групи компаній у зв’язку з набранням чинності Багатосторонньої угоди CbC щодо автоматичного обміну інформацією. Більше за темою: ТЦУ-звітність учасників міжнародної групи...
Кращі матеріали