Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Важливі роз'яснення держорганів на 03 грудня 2021 року

03.12.2021 290 0 0

Фахівці Uteka зробили добірку важливих роз'яснень в зручній табличній формі.

Реквізити

Назва

Суть роз’яснення

1

Лист ФССУ від 12.10.2021 № 03/О-878з-1047

Чи подає сумісник копію лікарняного

У випадку формування електронного лікарняного надавати за місцем роботи за сумісництвом його копію не потрібно.

2

Лист ДПС від 05.08.2021 № 2953/ІПК/99-00-21-03-02-06

Чи потрібно нараховувати ПДВ при ліквідації основних засобів?

У разі ліквідації основних засобів у зв'язку з їх розібранням або перетворенням у інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням, платник податку не нараховує податкові зобов'язання з ПДВ (в тому числі, відповідно до норм п. 198.5 ПКУ) у випадку подання контролюючому органу належним чином оформленого акта на списання основних засобів за формою, встановленою наказом Міністерства статистики України «Про затвердження типових форм первинного обліку» від 29.12.1995 р. № 352, або за довільною формою, за умови, що такий документ міститиме всю необхідну інформацію, яка дозволяє ідентифікувати операцію, та матиме належні реквізити первинного документа.

3

Лист ДПС від 26.11.2021 № 4511/ІПК/99-00-04-03-03-06

Яким чином ФОП здійснює оподаткування допомоги по тимчасовій непрацездатності?

Допомога по тимчасовій непрацездатності нарахована (виплачена) Фондом фізичній особі - підприємцю - платнику єдиного податку, є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором, а Фонд є податковим агентом щодо нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб і військового збору до бюджету та подання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (з розбивкою по місяцях звітного кварталу), у строки встановлені ПК.
 

4

Лист Мінюсту від 24.11.2021 №113677/124754-33-21/8.4.4

Коли вперше потрібно підтверджувати відомості про бенефіціарів

Процес щорічного підтвердження відомостей про КБВ відповідно до положень статті 171 Закону про реєстрацію має розпочатися після завершення процедури оновлення зазначених відомостей незалежно від того чи була оновлена інформація у 2021 році чи у 2022 році, тобто з нового календарного року з 01 січня 2023 року. Наприклад, якщо юридична особа зареєстрована 15 липня, то обов’язок щодо подання документів відповідно до статті 171 Закону про реєстрацію, тобто щодо підтвердження актуальності відомостей про КБВ, які вже мають бути оновлені у Єдиному державному реєстрі, в неї виникає з 15 липня 2023 року.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали