Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ТОП порушень, встановлених під час перевірок на АЗС та в торговельних маркетах

02.04.2019

Виїхати з автозаправки з повним баком якісного бензину без контрафактів, недоливів, відсутності чеків – мрія чи не кожного автовласника, так само як для споживачів будь-якого супермаркета – лише свіжі, хороші продукти та промарковані алкогольні напої на полицях, споживання яких не буде нагадувати гру в «рулетку», де кожна друга спроба ризикує стати останньою…

Ведення прозорого бізнесу та повага до клієнтів – модний тренд сучасних підприємств, які дбають та підтримують свій імідж. Проте навіть у найсумлінніших підприємців трапляються помилки та порушення.

З початку року основна увага приділена підприємствам, що здійснюють реалізацію пального через мережу АЗС та маркетам роздрібної торгівлі.  Так, здійснивши 20 фактичних перевірок підприємств, виявлено порушення вимог законодавства та донараховано їм штрафних санкцій на загальну суму 16,7 млн грн.

ТОП порушень встановлених під час перевірок:

На АЗС:

  • реалізація паливно-мастильних матеріалів, які не обліковані у встановленому порядку, та без первинних документів на оприбуткування, що ставить під сумнів якість та походження пального;
  • проведення розрахункових операції через РРО без попереднього програмування найменування для пального із зазначенням коду товарної підкатегорї.

У мережах роздрібної торгівлі:

  • роздрібна торгівля алкогольними напоями за цінами, нижчими за встановлену роздрібну ціну п.1 Постанови Кабміну «Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв» №957;
  • реалізація, зберігання алкогольних напоїв, маркованих пошкодженими марками акцизного податку,  що відповідно до законодавства вважається немаркованою продукцією;
  • реалізація алкогольних напоїв з порушенням вимог Рішення КМДА від 27 вересня 2018 «Про встановлення обмеження продажу  алкогольних напоїв до 10 години ранку та після 23.00 години», за що передбачена фінансова санкція у розмірі 6,8 тис грн.

Команда Офісу великих платників звертає увагу платників на найпоширеніші порушення вимог законодавства та, зауважує, шановні платники, дотримуйтесь встановлених норм під час ведення бізнесу. Адже це сприяє підвищенню вашого іміджу, партнерській роботі з контролюючими органами та економічному зростанню країни, а відтак – кожного з вас.

http://officevp.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
18.11.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу Працевлаштування осіб з інвалідністю: ключові зміни для роботодавців з 1 січня 2026 року Оновлено правила для визначення критично важливих підприємств Змінено Порядок надіслання контролююч...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
19.11.2025
Оплата послуг обов’язкова, навіть якщо не укладено письмовий договір – судова практика
Споживач зобов'язаний оплатити житлово-комунальні послуги, якщо він фактично користувался ними. Відсутність письмово оформленого договору з позивачем не позбавляє відповідача обов’язку оплачувати надані йому послуги.  Більше за темою: Компенсація комунальних платежів: ПДВ-особливості Як...
19.11.2025
Ведення паперових трудових книжок у запитаннях-відповідях від ФПУ
Федерація профспілок пропонує ознайомитися із нормами трулового законодавства в частині ведення трудових книжок працівників. Роз’яснення надано у вигляді запитань-відповідей. Більше за темою: Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Як бути із засвідченн...
19.11.2025
Як маркувати предмети, що контактують із харчовими продуктами: роз’яснює Держпродспоживслужба
Ознайомтеся з правилами, які захищають права споживачів, забезпечують контроль безпеки та належне використання матеріалів та предметів, що контактують з харчовими продуктами. Більше за темою: Санітарна експертиза: отримуємо висновок Вивчаємо нові правила ліцензування виробництва та обігу спирту, а...
Кращі матеріали