Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стала доступною можливість змінити страхувальника у сформованому листку непрацездатності

29.03.2024

Відповідне програмне забезпечення доопрацьоване Пенсійним фондом.

Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб, які надходять туди з джерел, передбачених ст. 18 Закону від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зокрема від ДПС. 

Тому, якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавцем не було подано повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки в звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності. 

Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту», при наведенні курсора на яку користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку». 

В екранній формі запиту слід заповнити необхідні дані: 

  • регіон (вибрати з випадаючого списку); 
  • телефон страхувальника; 
  • код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити; 
  • номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника; 
  • РНОКПП (не обов’язкове для заповнення). 

Автоматично заповнюється системою: номер запиту; дата формування запиту; код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника/ПІБ. 

При створенні запиту також можна додати сканкопії документів. 

Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду. 

Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом». 

ГУ ПФУ у Вінницькій області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
14.07.2025
Особливості передачі майна, надання послуг неприбутковою організацією, фінансування видатків, не пов’язаних з реалізацією мети, на період дії воєнного стану
На період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану не вважається порушенням вимог п. 133.4 ПК передача майна, надання послуг неприбутковою організацією, використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для фінансування видатків, не пов’язаних з реалізацією мети (цілей, завд...
14.07.2025
Чи можна застосовувати підсумований облік робочого часу для працівників-сумісників
Чи може застосовуватися підсумований облік робочого часу для працівників-сумісників? Більше за темою: Підсумований облік робочого часу: відповіді на запитання Чи може застосовуватися підсумований облік робочого часу для працівників-сумісників?  Ні. За одним трудовим договором працівник-с...
14.07.2025
Як перевірити справжність витягу із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування
Витяг, засвідчений електронною печаткою МОЗ, є таким, що вважається засвідченим належним чином. Більше за темою: Підтвердження інвалідності: нові правила, про які треба знати роботодавцям Хто засвідчує витяг із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи та яким ...
Кращі матеріали