Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Довідки ОК-5 та ОК-7: як їх отримати?

07.11.2022

Чимало застрахованих осіб звертаються до органів Пенсійного фонду України за отриманням довідок ОК-5 та ОК-7. Тільки за 10 місяців поточного року сформовано 5 319 433 таких довідок (3 447 051 та 1 872 382 відповідно).

Довідки ОК-5 та ОК-7 – це індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Довідка ОК-5 формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, і містить дані щодо суми заробітку для обчислення пенсії, визначення страхового стажу, сплати страхових внесків. На підставі цієї довідки застрахована особа отримує інформацію щодо набутого страхового та заробітної плати, яка буде врахована при призначенні пенсії.

Довідка ОК-7 містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний соціальний внесок, та страховий стаж за період із 2011 року. Зазвичай, довідку ОК-7 використовують для визначення страхового стажу для розрахунку сум лікарняних, нарахування допомоги по безробіттю тощо.

Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна декількома способами.

Онлайн - через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) або у мобільному застосунку “Пенсійний фонд”:

  • Натисніть “Вхід” та авторизуйтесь у зручний для Вас спосіб (за допомогою кваліфікованого електронного підпису (#КЕП) або логіну, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис);
  • У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть пункт “Запит на отримання електронних документів”;
  • У полі “Тип звернення” оберіть “Довідка ОК-5” або “Довідка ОК-7” (загальні дані вже будуть заповнені системою) та надайте згоду на передачу та обробку своїх персональних даних;
  • Після цього натисніть “Відправити до ПФУ”.

Довідка формується і надсилається автоматично в особистий кабінет (розділ “Мої звернення”).

Онлайн на порталі ДІЯ чи у мобільному застосунку ДІЯ.

Особисто, звернувшись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України, з паспортом та довідкою про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код). Довідка видається безоплатно у день звернення.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
03.09.2025
Який термін дії колективного договору
Після закінчення строку чинності колективний договір продовжує діяти до того часу, поки сторони не укладуть новий або не переглянуть чинний, якщо інше не передбачено самим договором. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колектив...
03.09.2025
Паперовий чи електронний: який ВОД повинен мати військовозобов’язаний працівник
У період мобілізації громадяни України чоловічої статі віком від 18 до 60 років зобов’язані мати при собі військово-обліковий документ. Чи є різниця між паперовою та електронною формою ВОД? Більше за темою: Медикині: нові правила військового обліку Заповнюємо нову форму списків персонального...
03.09.2025
Роботодавець не зробив запис у трудовій книжці про перейменування підприємства: які наслідки
Негативні наслідки за формальну неправильність оформлення документів не повинні покладатися на працівника. Відсутність запису про перейменування підприємства не повинна позбавляти права на зарахування стажу та призначення пенсії за віком. Більше за темою: Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оф...
Кращі матеріали