Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Реєстрація РРО

26.12.2017

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників на те, що Порядком реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, який застосовується для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженим наказом Міністрерства фінансів України від 14.06.2016 №547 зі змінами (далі – Порядок №547), національним операторам надано право реєструвати реєстратори розрахункових операцій  (далі – РРО )за місцем знаходження своїх відокремлених підрозділів або господарських одиниць, де будуть використовуватись РРО, за кодом ЄРДПОУ юридичної особи (п.3 глави 2 Порядку №547). Це право зберігається і за правонаступником.

При цьому, правонаступник має перебувати на обліку як платник податків за неосновним місцем обліку в органі ДФС, де реєструється РРО.

Взяття на облік за неосновним місцем обліку здійснюється  на підставі заяви про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП, або на підставі відповідної позначки, що проставляється платником податків у повідомлення за формою №20-ОПП.

Відсутність суб’єкта господарювання або його відокремленого підрозділу на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО, є підставою для відмови у реєстрації РРО (п.8 глави 2 розділу ІІ Порядку №547).

Пунктом 3 розділу ІІІ Порядку №547 встановлено, що РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідчені.

Розрахункові документи, що друкуються РРО, форма яких затверджена наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 №13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної ііз використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми №ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за №220/28350, містять обов’язкові реквізити – найменування та адресу господарської одиниці, які мають відповідати наймуванню та адресі, що зазначені у документі на право власності чи користування господарською одиницею.

Отже, реєстрація РРО має відбуватися із дотриманням вимог, передбачених зазначеними вище нормативно-правовими актами.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали