Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Права особи, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу

30.10.2023 26 0 0

Особа, яка подала скаргу на рішення контролюючого органу, має право:

  • брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через його уповноважених представників (у т. ч. адвокатів);
  • під час розгляду матеріалів скарги висловлювати свою думку з питань, які виникають під час такого розгляду;
  • надавати документи, пояснення, доводи, які стосуються предмета скарги;
  • до прийняття рішення по скарзі відкликати її повністю або частково шляхом направлення заяви в письмовій або в електронній формах засобами електронного зв’язку до контролюючого органу, який її розглядає;
  • отримувати інформацію про розгляд скарги та одержувати рішення за результатами розгляду скарги;
  • ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;
  • здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;
  • заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги, в тому числі про: участь та надання пояснень під час розгляду матеріалів скарги осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь у прийнятті оскаржуваного рішення; присутність під час розгляду матеріалів скарги за участю платника податків представників засобів масової інформації (якщо здійснюється відкритий розгляд матеріалів скарги).

Платник податків має право заявити про намір брати участь у розгляді матеріалів скарги одночасно із поданням відповідної скарги. Клопотання про розгляд матеріалів скарги у відкритому засіданні має відповідати вимогам, передбаченим Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі – Порядок № 916), та бути заявлене одночасно із поданням скарги. Клопотання розглядається контролюючим протягом 10 робочих днів з моменту його отримання.

Про результати розгляду клопотання контролюючий орган повідомляє особу, яка його заявила, не пізніше п’яти робочих днів до дати розгляду матеріалів скарги.

Контролюючий орган не має права відмовити в задоволенні клопотання платника податків про розгляд матеріалів скарги у відкритому засіданні, за виключенням випадків, коли в клопотанні платника податків відсутні відомості, передбачені Порядком № 916 та/або в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю. Контролюючий орган, який розглядає скаргу, за клопотанням платника податків або з власної ініціативи, може залучити до розгляду матеріалів справи осіб, що проводили перевірку, приймали рішення (вчиняли дії) або брали участь в прийняті оскаржуваного рішення.

Неявка запрошених та належним чином повідомлених осіб не перешкоджає розгляду матеріалів скарги.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали