Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Порядок зняття з обліку договору про спільну діяльність

Який порядок зняття з обліку в контролюючих органах договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції та чи призначається при цьому перевірка, у тому числі якщо цей (ця) договір (угода) визнано недійсним в судовому порядку, а також чи видається довідка ф. № 12-ОПП?

Договори про спільну діяльність, договори управління майном та угоди про розподіл продукції знімаються з обліку у контролюючих органах після їх припинення, розірвання, закінчення строку дії чи після досягнення мети, для якої вони були укладені, визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі анулювання реєстрації платником податку на додану вартість за умови відсутності грошових зобов’язань і податкового боргу або після їх погашення (для договорів про спільну діяльність та договорів управління майном).

Для зняття з обліку договору про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції уповноважена особа (управитель майна, інвестор) зобов’язана подати до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи:

  • заяву за формою № 8-ОПП;
  • оригінал довідки за формою № 4-ОПП;
  • документ, підтверджуючий припинення договору (контракту) про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції.

Після подання документів для зняття з обліку договору про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції контролюючий орган приймає рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків. У разі підтвердження факту відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів контролюючий орган видає уповноваженій особі (управителю майна, інвестору) довідку про зняття з обліку платника податків за формою № 12-ОПП.

Таку інформацію розмістили податківці у ЗІР, категорія 119.07.

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали