Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відповідальність за порушення строків оприлюднення звіту про укладений договір

13.02.2020

Закон від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Відповідно до абзацу одинадцятого ч. 1 ст. 10 Закону № 922 замовник самостійно та безплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, визначеному Уповноваженим органом та Законом № 922, інформацію про закупівлю, зокрема звіт про укладені договори, протягом одного дня з дня укладення договору.

Слід зважати, що Закон № 922 застосовується (абзаци перший – третій ч. 1 ст. 2 цього Закону):

  • до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн;
  • до замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 млн грн, а робіт – 5 млн грн.

Вимогами абзацу п’ятого ч. 1 ст. 2 Закону № 922 установлено, що в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, визначену в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель на підставі ст. 10 Закону № 922.

Правові засади адміністративної відповідальності передбачено КУпАП.

Статтею 16414 КУпАП передбачено відповідальність за порушення законодавства про закупівлі, зокрема за порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі згідно із законодавством, у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб у розмірі від 700 до 1 000 НМДГ (від 11 900 до 17 000 грн).

У разі повторного вчинення протягом року одного з правопорушень, зазначених у ч. 1 ст. 16414 КУпАП, розмір штрафу становить від 1 000 до 1 500 НМДГ (від 17 000 до 25 500 грн).

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 255 КУпАП у справах про адмінправопорушення, передбачені ст. 16414 КУпАП, що розглядаються суддями районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів, протоколи про правопорушення мають право складати, зокрема, уповноважені на те посадові особи органів державного фінансового контролю та Рахункової палати.

Лист Держаудитслужби від № 22-16/255-2019.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
Нове
23.12.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 22.12.2025
Розкриваємо нові тендерні можливості для представників машинобудівної промисловості. Більше за темою: Облік грантів та міжнародної технічної допомоги Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Дайджест містить цікаві тендерні можливості у країнах ЄС в рамках Угоди про публічні...
23.12.2025
Як застосовується відстрочка та розстрочка у виконавчому провадженні
Механізми відстрочки та розстрочки дозволяють забезпечити справедливий баланс між обов’язковістю виконання судових рішень і реальними життєвими умовами сторін. Більше за темою:   Адмінарешт майна: як захищатися залежно від ситуації  Заарештовано банківський рахунок підпри...
23.12.2025
Коли передача доменного імені та зміна його власника неможливі
На момент звернення позивача до реєстратора про зміну власника та переделегування домену вже діяло обов’язкове для виконання рішення ВОІВ щодо передачі домену cryomec.com швейцарській компанії. За таких обставин реєстратор не мав права здійснювати переделегування всупереч рішенню арбітражу та ...
Кращі матеріали