Чи можна отримати відповідь в Контакт-центрі ДПС щодо конкретної ситуації, яка стосується виключно даного платника податків
Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що відповідно до абзацу першого п. 52.1 Податкового кодексу (далі – ПК) за зверненням платників податків у паперовій або електронній формі контролюючий орган, визначений пп. 41.1.1 ПК, надає їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.
Уповноважена особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про продовження строку розгляду звернення на отримання індивідуальної податкової консультації понад 25-денний строк, але не більше 15 календарних днів, та письмово повідомити про це платнику податків у паперовій або електронній формі до закінчення строку, визначеного абзацом першим цього пункту (абзац дев’ятий п. 52.1 ПК).
Пунктом 52.4 ПК встановлено, що індивідуальні податкові консультації надаються:
- в усній формі – контролюючим органом, визначеним пп. 41.1.1 ПК, а також державними податковими інспекціями;
- у паперовій та електронній формах – контролюючим органом, визначеним пп. 41.1.1 ПК, крім державних податкових інспекцій.
Слід зазначити, що Контакт-центр ДПС надає тільки уніфіковані відповіді на запитання платників податків.
Для отримання відповідей на конкретні ситуативні запитання, які стосуються конкретних операцій вам необхідно звернутися відповідно до ст. 52 ПК до контролюючих органів з наданням відповідних первинних документів.
ГУ ДПС в Одеській області
Коментарі до матеріалу