Коли податкова залишає скаргу без розгляду?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі – Порядок № 916), визначено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень контролюючих органів, а також особами-нерезидентами, визначеними пп. «д» пп. 14.1.139 Податкового кодексу, зареєстрованими та не зареєстрованими як платники ПДВ, податкових повідомлень під час адміністративного оскарження.
Контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо:
- скаргу не підписано особою, яка подала скаргу, чи її представником або до скарги не додано належним чином оформлених та завірених документів, які підтверджують повноваження представника на її підписання;
- контролюючим органом вищого рівня прийнято рішення про відмову платнику податків у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку;
- скаргу подано з пропуском строку, крім випадків, передбачених п. 4 та 5 розд. III Порядку № 916 ;
- скарга надійшла до контролюючого органу, який не уповноважений її розглядати;
- до прийняття рішення по скарзі від платника податків, який її подав, надійшла заява про її відкликання (відмову від скарги) повністю чи частково;
- платник податків оскаржив до суду рішення контролюючого органу;
- платником податків до контролюючого органу раніше було подано скаргу з цього самого питання.
ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Коментарі до матеріалу