Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як листуватися з ДФС через електронний кабінет

11.07.2018 3748 0 0

Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого цей запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

При цьому відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» — для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» - для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52 Податкового кодексу - для надання індивідуальної податкової консультації.

ЗІР 140.03

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали