Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як повідомити податківцям про наявність у платника ЕЦП

30.01.2019 111 0 0

Подання документів засобами електронного зв'язку в електронній формі здійснюється платниками на підставі Договору про визнання електронних документів шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі - Заява про приєднання до Договору).

Для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб ДФС, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП (далі - Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку (п. 11 розд. III Порядку).

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.

Дія Договору й пов'язаних із ним Повідомлень припиняється за ініціативи підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) або за наявності однієї з підстав, визначених п. 14 розд. III Порядку.

У полях Повідомлення (за формою J1391103) зазначається наступна інформація:

  • «Прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) відповідальної особи» - найменування юридичної особи;
  • «Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта» - код за ЄДРПОУ;
  • «Посада» - не зазначається;
  • «Тип підпису» - Печатка.

ЗІР 135.03

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали