Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки через вебпортал Пенсійного фонду України?
Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження, втрати чи фальсифікації даних, забезпечує високий рівень захисту персональної інформації.
Зручний і доступний сервіс на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування через вебпортал можна самостійно.
- Увійдіть до особистого кабінету на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відеоінструкція – за посиланням.
- Оберіть у розділі «Комунікації з ПФУ», що знаходиться у лівому боковому меню, вкладку «Відомості про трудові відносини».
- Заповніть загальні дані та надайте згоду на обробку персональних даних.
- Завантажте кольорові скан-копії сторінок трудової книжки у форматі PDF або JPEG.
Скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки подаються у хронологічному порядку та мають відповідати таким вимогам:
- повинні бути кольоровими та чіткими;
- відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300 dpi);
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.
Разом з трудовою книжкою додаються скановані документи, що підтверджують страховий стаж:
- документи про здобуття освіти;
- свідоцтво про народження дитини (для жінок);
- військовий квиток;
- інші документи, які підтверджують періоди роботи, – у разі необхідності.
- Підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
- Результат опрацювання заяви можна переглянути у вкладці «Мої звернення».
ПФУ
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 1