Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН?

07.03.2024

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Постанова № 1165).

Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Скарга) подається платником ПДВ в електронній формі засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог Податкового кодексу, Законів від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та реєструється в ДПС у день її надходження (п. 5 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого Постановою № 1165, далі – Порядок розгляду скарги).

Після отримання ДПС Скарги та надсилання платнику першої квитанції, здійснюється перевірка даних Скарги на відповідність даним ДПС.

У випадку виявлення розбіжностей платнику направляється друга квитанція з повідомленням про помилки.

Після їх усунення та в межах передбаченого строку платник податку має право повторно направити до ДПС Скаргу з додатками. Якщо розбіжності відсутні – Скарга реєструється в ДПС.

Крім того, якщо після реєстрації Скарги в ДПС платник виявив помилку в даних, по яких не проводиться автоматизована перевірка, то він може надіслати заяву про відкликання Скарги. Відповідно до п. 13 Порядку, у разі коли до прийняття рішення комісією центрального рівня надійшла заява платника податку про відкликання Скарги (додаток 4), така Скарга залишається без розгляду, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням залишення Скарги без розгляду.

В подальшому платник має право повторно подати Скаргу до комісії центрального рівня з урахуванням законодавчо встановлених строків.

Отже, платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні Скарги.

Однак, платник може відкликати Скаргу із помилками, шляхом подання Заяви та з врахуванням виправлень подати її повторно. Причому кількість таких Заяв не обмежена. Звертаємо увагу, Скарга подається платником податку протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня (п. 3 Порядку розгляду скарги).

Якщо платником податку подано скаргу з порушенням строків подання, визначених у п. 3 Порядку розгляду скарги, така скарга не приймається, а платнику податку в автоматичному режимі надсилається відповідна квитанція. Така квитанція є підтвердженням неприйняття скарги для розгляду (п. 8 Порядку розгляду скарги).

ГУ ДПС у Чернівецькій області

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
24.02.2025
До 31 березня продовжать процедуру перебронювання та підтвердження критичності
Більше за темою: Спецтема «Бронювання працівників: умови, порядок та оформлення» Як перебронювати працівників до 01.03.2025? Бронювання працівників: зміни з 1 грудня 2024 року Бронювання працівників: покрокові дії Уряд продовжить терміни підтвердження підприємства критичності та...
Нове
19.05.2025
Як ДПС підтримує мобілізованих ФОП і ветеранів щодо запобігання виникнення податкового боргу
ДПС напрацювала пропозиції щодо збільшення з 10 до 180 днів терміну подання після демобілізації самозайнятою особою заяви на звільнення від сплати податків. У квітні цього року 1 186 мобілізованих ФОП подали заяви про неможливість виконання податкових обов’язків. За цими заявами проведено змен...
19.05.2025
Розподіл дивідендів лише одному з учасників ТОВ не анулює право інших учасників на їх отримання – судове рішення
Порушене право позивача підлягає захисту, оскільки в діяннях (бездіяльності) відповідача наявні ознаки дискримінації одного з учасників і втручання в майнові права позивача. Більше за темою: Як оформити рішення про виплату дивідендів приватним підприємством Участь усіх учасників товариства в з...
19.05.2025
Особливості нарахування ПДВ у разі придбання товарів при здійсненні одночасно операцій, що обкладаються ПДВ та звільнені від обкладення ПДВ
Розглянемо варіанти нарахування ПДВ під час здійснення різних операцій. Чи необхідно підприємству, що здійснює одночасно оподатковувані та звільнені від обкладення ПДВ операції, нараховувати податкові зобов’язання за правилами, встановленими п. 198.5 Податкового кодексу, якщо придбані ним това...
Кращі матеріали