Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Виправлення самостійно виявленої помилки в заяві за формою № 1-ОПП

Роз’яснення
23.10.2024

Відповідно до п. 66.4 Податкового кодексу (далі – ПК) платники податків – юридичні особи та їх відокремлені підрозділи зобов’язані подати контролюючому органу відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку в 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків, шляхом подання заяви (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів) за формою № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».

Взяття на облік за основним місцем обліку (внесення змін до облікових даних) платників податків – юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), здійснюється на підставі заяви за формою № 1-ОПП (п. 64.2, пп. 66.1.3 ПК).

Юридичні особи та їх відокремлені підрозділи, відомості щодо яких містяться в ЄДР подають заяву за формою № 1-ОПП до контролюючого органу за основним місцем обліку тільки в разі призначення або зміни головного бухгалтера (з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку»).

Юридичні особи та їх відокремлені підрозділи, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, подають заяву за формою № 1-ОПП при взятті на облік в контролюючому органу, зміні облікових даних платника та у разі призначення (зміни) головного бухгалтера.

У разі виявлення помилки у попередньо поданій заяві за формою № 1-ОПП щодо відомостей про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського обліку, платник податків повинен подати заяву за формою № 1-ОПП з оновленою (виправленою) інформацією щодо такої особи та проставити позначку «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку».

При цьому, заповнюються розділи 1, 2, 4 та 10 заяви за формою № 1-ОПП та інформація про засновників не подається (примітка до заяви за формою № 1-ОПП).

При виявленні помилки (крім помилки щодо відомостей про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського обліку) у попередньо поданій заяві за формою № 1-ОПП платником податків, для якого законом установлені особливості його державної реєстрації та які не включаються до ЄДР, необхідно подати до контролюючого органу за основним місцем обліку оновлену (виправлену) заяву за формою № 1-ОПП з позначкою «Зміни» та уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. При цьому, платником податків заповнюються всі розділи заяви за формою № 1-ОПП.

Заява за формою № 1-ОПП може бути подана як в паперовій так і в електронній формі.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється відповідно до ПК та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557.

ГУ ДПС у Рівненській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
06.10.2025
Стало можливим отримати електронний витяг із Держземкадастру про ділянку з відомостями про речові права з Держреєстру речових прав на нерухоме майно
З 1 січня 2025 року за надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, що містить відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, додатково сплачується адміністративний збір за надання інформації з цього реєстру: 80 грн – отримання в паперовій формі; 40 грн &...
06.10.2025
Якою мовою вести трудову книжку, адже бланк містить дві частини для заповнення: українську та російську
Заповнення трудової книжки російською мовою не є обов’язковим. У разі подання відповідної заяви працівником запис може бути внесено однією з регіональних мов. Більше за темою: Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Статтею 10 Конституції України визнач...
06.10.2025
Роботодавець не звільняється від обов'язку виплати зарплати працівникам, які не могли виконувати обов’язки через окупацію – Верховний Суд
Працівники мають право на отримання середнього заробітку за весь період вимушеного невиконання трудових обов'язків, якщо роботодавець не вжив належних організаційно-правових заходів щодо працівників, які не могли виконувати обов'язки з незалежних від них причин (зокрема, не оформив простій чи призуп...
Кращі матеріали