Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Формування та подання корегуючої заяви-розрахунку

26.02.2024 31 0 0

У разі самостійно виявленої помилки страхувальники можуть повернути надлишково отримані кошти на рахунок Пенсійного фонду або провести доплату по листках непрацездатності працівникам з наступним наданням корегуючої заяви-розрахунку.

Так, з 25 вересня 2023 року на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду реалізовано право формування та подання корегуючої заяви-розрахунку. У корегуючій заяві-розрахунку передбачено три типи корегування – вибір з трьох значень:

  • «Корегування збільшення» – при необхідності здійснення доплати.
  • «Корегування зменшення» – після повернення зайво отриманих коштів.
  • «Корегування несумових параметрів» – кількість днів, страховий стаж тощо.

До корегуючої заяви-розрахунку обов’язково мають бути додані скан-копії документів: «Лист-пояснення причин проведення корегування», а до заяви-розрахунку «Корегування зменшення» також має бути додано «Платіжне доручення на повернення коштів».

ПФУ


1 из 1

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали