Якщо закінчено строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів
22.06.2016 226 0 0
Чи потрібно та у який термін переукладати договір про визнання електронних документів у разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів?
Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за № 320/15011 (далі – Інструкція), визначено текст примірного договору про визнання електронних документів (далі – Договір).
Договір є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів (розділ 6 Договору).
ДФС запроваджено новий електронний сервіс управління ЕЦП, такий сервіс, зокрема надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера шляхом надання Повідомлення.
До закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, платник формує та надсилає до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» Повідомлення за кодом форми J(F)1391102.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
У разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів потрібно переукладати Договір.
Таку відповідь розміщено у ЗІР, категорія 135.03.
Коментарі до матеріалу