Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Зареєструвати громадську організацію тепер можна онлайн

21.08.2019

Щоб скористатись онлайн-реєстрацією громадської організації зі статусом юридичної особи, потрібно авторизуватись у персональному кабінеті «Он-лайн — будинок юстиції», сформувати заяву, долучити до неї необхідні документи відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» у форматі PDF, накласти на документи кваліфікований електронний підпис. Потім заявник надає доступ до документів, які подаються, співзасновникам організації за посиланням. Після підпису всіма співзасновниками документи автоматично надсилаються державному реєстратору для прийняття відповідного рішення. Термін розгляду заяви становить три робочі дні.

Послуга виключає необхідність заявникам відвідувати особисто центри надання адміністративних послуг чи суб’єктів державної реєстрації, та особливістю даної електронної послуги є те, що відтепер засновники організації, перебуваючи у різних місцях, можуть підписувати документи дистанційно.

Відеоінструкцію про те, як скористатись електронною послугою з державної реєстрації створення громадської організації, можна переглянути за посиланням -  https://www.youtube.com/watch?v=_5A9_rXkOqA&feature=youtu.be

На сайті «Он-лайн будинок юстиції» також діє послуга попередньої правової експертизи документів для державної реєстрації громадської організації. Щоб скористатися цією послугою необхідно зайти на сайт «Он-лайн будинок юстиції» та зареєструватись в особистому кабінеті, прикріпити та подати скан — копії документів відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а саме:

  • заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи,
  • примірника оригіналу (нотаріально засвідченої копії) рішення засновників про створення юридичної особи,
  • реєстру осіб (громадян), які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах),
  • відомостей про керівні органи громадського формування, відомостей про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій,
  • установчого документу юридичної особи.

vycherpno.ck.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали