Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як правильно мотивувати співробітників

Перехід від управління до лідерства дозволив британським компаніям вийти на новий рівень розвитку. Три правила, які потрібно засвоїти українським менеджерам, щоб повторити успіх західних колег.

За останні п'ять років культура британського бізнесу зазнала величезних змін. Найголовніше − змінилися уявлення про цінності співробітників. Британські менеджери нарешті усвідомили, що живуть у XXI столітті. Вони почали розуміти, що найважливіший актив будь-якої організації − це люди. Упевнений, в найближчому майбутньому, коли в Україні стабілізується політична ситуація, тут відбудеться те ж саме.

Ще одна зміна − перехід від управління до лідерства і від маніпуляцій до мотивації. У великих компаніях відбувається те, що на професійному жаргоні називають «реінжинірингом», або «розукрупненням». Там скасовують цілі ланки управлінської ієрархії. Сучасній корпорації потрібно менше керівників і більше лідерів.

Один із ключових навиків лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей.

Власники або керівники повинні вести співробітників за собою − бути лідерами. Для цього їм необхідно чітко усвідомлювати відмінність між маніпуляціями і мотивацією. В чому різниця? У двох словах: маніпулювати людьми − означає вимагати від них результату, тому що ви як керівник цього хочете. Мотивувати − добиватися, щоб вони зробили щось, тому що самі цього хочуть. Упевнений, що вміння мотивувати співробітників − найважливіший навик управлінця. Це означає вміти спілкуватися, показувати особистий приклад, ставити складні завдання, делегувати, навчати і справедливо винагороджувати.

Ще один ключовий навик лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей. Наші дослідження показують, що якщо співробітник незадоволений, то в 90% випадків причина цього − його керівник, а не робота, клієнти чи колеги.

Ось три найпростіших правила мотивації, без яких не обійтися сучасному менеджеру.

Щоб мотивувати інших, ви повинні бути мотивовані самі. Лідер не може вести за собою, якщо йому бракує мотивації. Вона зароджується зверху і просочується на нижчі рівні організаційної структури, впливаючи на результати роботи співробітників.

Для мотивації потрібна мета. Неможливо мотивувати окремого співробітника чи групу людей, якщо не ставити перед ними чітку і конкретну мету. Прислухайтеся до власних почуттів чи емоцій. Ваша особиста мотивація підвищується, якщо у вас з'явилася мета, до якої хочеться прагнути. А щоб мотивувати цілий колектив, необхідно ставити перед ним цілі на день, на тиждень, на місяць і на весь рік.

Мотивація не вічна. Мотивація − це почуття, емоційний стан. Втратити її дуже легко, адже всі ми знаємо, що емоції мінливі. Керівники мусять постійно пам'ятати про це і підживлювати мотивацію співробітників, якщо вона починає знижуватися.

У компанії, які наймають найбільш підготовлених та вмілих лідерів, шикуються черги з охочих отримати роботу. Хороший приклад − британський гігант роздрібної торгівлі John Lewis/Waitrose. Люди звільняються з цієї фірми вкрай рідко, а всіх співробітників там називають партнерами. В іншій роздрібній мережі − ASDA − працівників іменують колегами, і ніяк інакше. А найдинамічніший банк Великобританії Metro Bank довіряє своїм співробітникам настільки, що всіх їх наділили правом приймати ті чи інші управлінські рішення.

На чолі цих фірм стоять лідери найвищого рівня. Їхні компанії демонструють чудові результати і нарощують ринкову частку. Співробітники теж задоволені: вони відчувають, що їх цінують і поважають.

Зростання бізнесу неможливе без хороших працівників. Їх, у свою чергу, ростять лідери. А лідером можна стати, навчаючись і розвиваючи необхідні навички. Але найперший крок − найняти людей із правильним ставленням до справи.

Шукайте співробітників із таким ставленням, а вже потім прищеплюйте їм потрібні навички.

Джерело: http://forbes.ua/ua/magazine/forbes/1...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
03.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Затверджено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати ЄСВ ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.05.2025 Визначено критерії, за яких діяльність не вважатиметься наданням фінансових послуг Оприлюднено показники середнь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.06.2025
Діяльність вантажного бізнесу трансформує Укрзалізниця
АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. АТ «Укрзалізниця» розпочинає системну трансформацію взаємодії з вантажними клієнтами. Першим кроком стала презентація результатів опитування щодо рівня задоволеності сервісом. Опитування про...
04.06.2025
Індустріальні парки України: дайджест новин за травень
Цікавитесь індустріальними парками? Новини за травень від Голови Комітету з питань економічного розвитку ВРУ. Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський представив огляд головних подій у сфері розвитку індустріальних парків в Україні за травень. За минулий міс...
04.06.2025
Недобросовісна реклама та штрафи: контроль від Держпродспоживслужби
Держпродспоживслужба нагадує рекламодавцям про необхідність відповідального підходу до змісту реклами та дотримання вимог чинного законодавства. Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор: «Найпоширеніші порушення в рекламі – це відсутність попередження про шкідливість сам...
Кращі матеріали