Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Як правильно мотивувати співробітників

Перехід від управління до лідерства дозволив британським компаніям вийти на новий рівень розвитку. Три правила, які потрібно засвоїти українським менеджерам, щоб повторити успіх західних колег.

За останні п'ять років культура британського бізнесу зазнала величезних змін. Найголовніше − змінилися уявлення про цінності співробітників. Британські менеджери нарешті усвідомили, що живуть у XXI столітті. Вони почали розуміти, що найважливіший актив будь-якої організації − це люди. Упевнений, в найближчому майбутньому, коли в Україні стабілізується політична ситуація, тут відбудеться те ж саме.

Ще одна зміна − перехід від управління до лідерства і від маніпуляцій до мотивації. У великих компаніях відбувається те, що на професійному жаргоні називають «реінжинірингом», або «розукрупненням». Там скасовують цілі ланки управлінської ієрархії. Сучасній корпорації потрібно менше керівників і більше лідерів.

Один із ключових навиків лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей.

Власники або керівники повинні вести співробітників за собою − бути лідерами. Для цього їм необхідно чітко усвідомлювати відмінність між маніпуляціями і мотивацією. В чому різниця? У двох словах: маніпулювати людьми − означає вимагати від них результату, тому що ви як керівник цього хочете. Мотивувати − добиватися, щоб вони зробили щось, тому що самі цього хочуть. Упевнений, що вміння мотивувати співробітників − найважливіший навик управлінця. Це означає вміти спілкуватися, показувати особистий приклад, ставити складні завдання, делегувати, навчати і справедливо винагороджувати.

Ще один ключовий навик лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей. Наші дослідження показують, що якщо співробітник незадоволений, то в 90% випадків причина цього − його керівник, а не робота, клієнти чи колеги.

Ось три найпростіших правила мотивації, без яких не обійтися сучасному менеджеру.

Щоб мотивувати інших, ви повинні бути мотивовані самі. Лідер не може вести за собою, якщо йому бракує мотивації. Вона зароджується зверху і просочується на нижчі рівні організаційної структури, впливаючи на результати роботи співробітників.

Для мотивації потрібна мета. Неможливо мотивувати окремого співробітника чи групу людей, якщо не ставити перед ними чітку і конкретну мету. Прислухайтеся до власних почуттів чи емоцій. Ваша особиста мотивація підвищується, якщо у вас з'явилася мета, до якої хочеться прагнути. А щоб мотивувати цілий колектив, необхідно ставити перед ним цілі на день, на тиждень, на місяць і на весь рік.

Мотивація не вічна. Мотивація − це почуття, емоційний стан. Втратити її дуже легко, адже всі ми знаємо, що емоції мінливі. Керівники мусять постійно пам'ятати про це і підживлювати мотивацію співробітників, якщо вона починає знижуватися.

У компанії, які наймають найбільш підготовлених та вмілих лідерів, шикуються черги з охочих отримати роботу. Хороший приклад − британський гігант роздрібної торгівлі John Lewis/Waitrose. Люди звільняються з цієї фірми вкрай рідко, а всіх співробітників там називають партнерами. В іншій роздрібній мережі − ASDA − працівників іменують колегами, і ніяк інакше. А найдинамічніший банк Великобританії Metro Bank довіряє своїм співробітникам настільки, що всіх їх наділили правом приймати ті чи інші управлінські рішення.

На чолі цих фірм стоять лідери найвищого рівня. Їхні компанії демонструють чудові результати і нарощують ринкову частку. Співробітники теж задоволені: вони відчувають, що їх цінують і поважають.

Зростання бізнесу неможливе без хороших працівників. Їх, у свою чергу, ростять лідери. А лідером можна стати, навчаючись і розвиваючи необхідні навички. Але найперший крок − найняти людей із правильним ставленням до справи.

Шукайте співробітників із таким ставленням, а вже потім прищеплюйте їм потрібні навички.

Джерело: http://forbes.ua/ua/magazine/forbes/1...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
28.10.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели ГНС утвердила Реестр крупных налогоплательщиков на 2026 год Рада продлила сроки военного положения и мобилизации Вносить ли изменения в ЕГР, если изменено название населенного пункта: письмо Минюста Приведет ли к потере стажа неоцифровка трудовой книжки Д...
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
Новое
30.10.2025
Справочник знаменательных и памятных дат на ноябрь 2025 года
Какие праздничные, знаменательные и памятные даты ждут нас в ноябре 2025 года? Ноябрь 1 День создания Европейского союза. Образовался на основе подписанного 7 февраля 1992 года Маастрихтского договора, который вступил в силу с 1 ноября 1993 года Национальный праздник Алжирской Народной Демократич...
29.10.2025
С 1 ноября Молдова и Черногория присоединяются к совместному транзиту
С 1 ноября 2025 года Республика Молдова и Черногория становятся полноправными членами Конвенции о процедуре совместного транзита и Конвенции об упрощении формальностей в торговле товарами. Больше по теме: Поставка товара «транзитом»: как оформить договорные отношения? Определен механиз...
29.10.2025
Без сахара, с низким содержанием соли, обезжиренный, бескалорийный: что должен помнить производитель
Госслужба по вопросам безопасности пищевых продуктов и защиты потребителей напоминает о популярных надписях на продуктах. Рассмотрим, что должен помнить бизнес. Больше по теме: Санитарная экспертиза: получаем заключение Изучаем новые правила лицензирования производства и оборота спирта, алкогольны...
Лучшие материалы