Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Як правильно мотивувати співробітників

Перехід від управління до лідерства дозволив британським компаніям вийти на новий рівень розвитку. Три правила, які потрібно засвоїти українським менеджерам, щоб повторити успіх західних колег.

За останні п'ять років культура британського бізнесу зазнала величезних змін. Найголовніше − змінилися уявлення про цінності співробітників. Британські менеджери нарешті усвідомили, що живуть у XXI столітті. Вони почали розуміти, що найважливіший актив будь-якої організації − це люди. Упевнений, в найближчому майбутньому, коли в Україні стабілізується політична ситуація, тут відбудеться те ж саме.

Ще одна зміна − перехід від управління до лідерства і від маніпуляцій до мотивації. У великих компаніях відбувається те, що на професійному жаргоні називають «реінжинірингом», або «розукрупненням». Там скасовують цілі ланки управлінської ієрархії. Сучасній корпорації потрібно менше керівників і більше лідерів.

Один із ключових навиків лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей.

Власники або керівники повинні вести співробітників за собою − бути лідерами. Для цього їм необхідно чітко усвідомлювати відмінність між маніпуляціями і мотивацією. В чому різниця? У двох словах: маніпулювати людьми − означає вимагати від них результату, тому що ви як керівник цього хочете. Мотивувати − добиватися, щоб вони зробили щось, тому що самі цього хочуть. Упевнений, що вміння мотивувати співробітників − найважливіший навик управлінця. Це означає вміти спілкуватися, показувати особистий приклад, ставити складні завдання, делегувати, навчати і справедливо винагороджувати.

Ще один ключовий навик лідера − вміння утримувати потрібних співробітників і позбуватися баласту. Люди йдуть не з компанії, вони йдуть від інших людей. Наші дослідження показують, що якщо співробітник незадоволений, то в 90% випадків причина цього − його керівник, а не робота, клієнти чи колеги.

Ось три найпростіших правила мотивації, без яких не обійтися сучасному менеджеру.

Щоб мотивувати інших, ви повинні бути мотивовані самі. Лідер не може вести за собою, якщо йому бракує мотивації. Вона зароджується зверху і просочується на нижчі рівні організаційної структури, впливаючи на результати роботи співробітників.

Для мотивації потрібна мета. Неможливо мотивувати окремого співробітника чи групу людей, якщо не ставити перед ними чітку і конкретну мету. Прислухайтеся до власних почуттів чи емоцій. Ваша особиста мотивація підвищується, якщо у вас з'явилася мета, до якої хочеться прагнути. А щоб мотивувати цілий колектив, необхідно ставити перед ним цілі на день, на тиждень, на місяць і на весь рік.

Мотивація не вічна. Мотивація − це почуття, емоційний стан. Втратити її дуже легко, адже всі ми знаємо, що емоції мінливі. Керівники мусять постійно пам'ятати про це і підживлювати мотивацію співробітників, якщо вона починає знижуватися.

У компанії, які наймають найбільш підготовлених та вмілих лідерів, шикуються черги з охочих отримати роботу. Хороший приклад − британський гігант роздрібної торгівлі John Lewis/Waitrose. Люди звільняються з цієї фірми вкрай рідко, а всіх співробітників там називають партнерами. В іншій роздрібній мережі − ASDA − працівників іменують колегами, і ніяк інакше. А найдинамічніший банк Великобританії Metro Bank довіряє своїм співробітникам настільки, що всіх їх наділили правом приймати ті чи інші управлінські рішення.

На чолі цих фірм стоять лідери найвищого рівня. Їхні компанії демонструють чудові результати і нарощують ринкову частку. Співробітники теж задоволені: вони відчувають, що їх цінують і поважають.

Зростання бізнесу неможливе без хороших працівників. Їх, у свою чергу, ростять лідери. А лідером можна стати, навчаючись і розвиваючи необхідні навички. Але найперший крок − найняти людей із правильним ставленням до справи.

Шукайте співробітників із таким ставленням, а вже потім прищеплюйте їм потрібні навички.

Джерело: http://forbes.ua/ua/magazine/forbes/1...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
03.06.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Утверждены изменения к Инструкции о порядке начисления и уплаты ЕСВ ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 27.05.2025 Определены критерии, при которых деятельность не будет считаться предоставлением финансовых услуг Обнародованы п...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
04.06.2025
Деятельность грузового бизнеса трансформирует Укрзализныця
АО «Укрзалізниця» начинает системную трансформацию взаимодействия с грузовыми клиентами. АО «Укрзалізниця» начинает системную трансформацию взаимодействия с грузовыми клиентами. Первым шагом стала презентация результатов опроса по уровню удовлетворенности сервисом. Опрос был ...
04.06.2025
Индустриальные парки Украины: дайджест новостей за май
Интересуетесь индустриальными парками? Новости за май от Председателя Комитета по вопросам экономического развития ВРУ. Заместитель Председателя Комитета по вопросам экономического развития Дмитрий Кисилевский представил обзор главных событий в сфере развития индустриальных парков в Украине за май. ...
04.06.2025
Недобросовестная реклама и штрафы: контроль от Госпродпотребслужбы
Госпродпотребслужба напоминает рекламодателям о необходимости ответственного подхода к содержанию рекламы и соблюдению требований действующего законодательства. Заместитель Председателя Госпродпотребслужбы Андрей Крейтор: «Самые распространенные нарушения в рекламе – это отсутствие преду...
Лучшие материалы