Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вийшло чергове оновлення OPZ 1.35.2

10.08.2016

8 серпня 2016 року вийшло оновлення OPZ 1.35.2, яке встановлюється на ОПЗ версии 1.35.

Не забувайте після установки оновлення перевірити "Довідник документів":

В меню "Довідники" - "Довідник документів" - або зліва поставте "пташку" відзначивши всі звіти, або виберіть всі потрібні вам звіти і відзначте їх "пташкою"

***

Перелік змін та доповнень (версія 1.35.2.0) (станом на 08.08.2016)

Нові версії документів:

На виконання Постанови КМУ від 04.07.12 р. №623 "Про внесення змін до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги" (приведення до стандарту електронного документа) (початок дії версій документів з 01.09.2016):

- J/F0299102 - Інформаційне підтвердження придбання товарів, робіт і послуг у пільговому режимі за кошти міжнародної технічної допомоги за проектом (програмою);

- J/F0299202 - Інформаційне підтвердження придбання товарів, робіт і послуг у пільговому режимі за кошти міжнародної технічної допомоги за проектом (програмою) в рамках проведення операцій, пов'язаних із виконанням робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги у пільговому режимі оподаткування;

На виконання наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. № 21 із змінами, внесеними наказом від 25.05.2016 р. №503 "Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України" (початок дії версій документів з 01.09.2016):

- J/F1310106 - Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

- J/F1310403 - Заява про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість;

Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:

Схеми даних (XSD):

Для наступних документів:

- F/J3070110 - Таблиця. Відомості про застраховану особу, з якою стався нещасний випадок на виробництві чи професійне захворювання для поля «Податковий номер або серія та номер паспорта* застрахованої особи» (елемент HTIN2) забезпечено можливість внесення даних до графи відповідно вимог постанови Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1, а саме:

- номер облікової картки застрахованої особи (номер ЗО) - номер персональної облікової картки застрахованої особи, що відповідає реєстраційному номеру облікової картки платника податків фізичної особи згідно з ДРФО;

- для застрахованих осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів та мають відмітку в паспорті, зазначаються дані свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування: серія та номер (NNN XXXXXX - три літери, пробіл, шість цифр);

- якщо в такої застрахованої особи відсутнє свідоцтво про загальнообов'язкове державне соціальне страхування, проводиться реєстрація за паспортними даними, зазначаються: серія та номер (БКNNXXXXXX - "БК" - константа, що вказує на реєстрацію за паспортними даними; "NN" - дві українські літери серії паспорта (верхній регістр);

- "XXXXXX" - шість цифр номера паспорта (з ведучими нулями);

- для осіб, які не є громадянами України, але працюють на території України та не мають реєстраційного номера облікової картки платника податків, зазначаються серія та номер документа, що засвідчує особу (FNNNNNNNNN, де "F" - латинська літера (константа), далі "NNNNNNNNN" - довільний набір латинських, російських та українських літер, а також цифр.

Джерело: http://opz.org.ua/index.php

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Коли сторони колдоговору зобов’язані розпочати переговори щодо поновлення дії зупинених положень
Профспілкам і роботодавцям варто своєчасно ініціювати переговори та фіксувати досягнуті домовленості. Більше за темою: Відпустки, святкові та вихідні дні у воєнний період: що прописати в колективному договорі Витяг з колективного договору, де передбачено встановлення гнучкого режиму робочого часу ...
17.09.2025
Зовнішня торгівля України за січень – липень 2025 року
За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із січнем – липнем 2024 року, імпорт – 45 935,7 млн дол. США, або 116,9 %. За січень – липень 2025 року експорт товарів становив 23 309,7 млн дол. США, або 96,5 % порівняно із сі...
17.09.2025
У проєкті Бюджету-2026 є низка серйозних недоліків: Гетманцев
У проєкті Бюджету-2026 є низка позитивних речей, але є й серйозні недоліки. Про що саме мова – дивіться нижче. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з...
Кращі матеріали