В Україні запускають електронний чек: що важливо знати
В Україні в тестовому режимі запустили нову форму звітності.
Підприємці зможуть не користуватися стаціонарним касовим апаратом (PPO), а здійснювати розрахункові операції онлайн.
Нова система, яка називається E-Receipt, передбачає онлайн-реєстрацію будь-яких пристроїв - комп'ютерів, планшетів, смартфонів - без подачі в контролюючі органи документів в паперовому вигляді. При цьому підключення - безкоштовне.
Електронний чек буде генеруватися, реєструватися в системі ДФС і доповнюватися QR-кодом. Після цього він передається на зареєстроване персональний пристрій - комп'ютер, телефон або планшет.
Для чого робиться?
Це ідея Кабміну, яку затвердили в червні цього року. Уряд розраховує взяти під контроль фінансові обороти. Це дозволить здійснити детінізацію і залучити в бюджет додатково 27 млрд грн.
Які ризики?
Очевидно, що це стане додатковою проблемою для тих, хто, з тих чи інших причин, приховує реальні обороти. Наприклад, продаючи 10 футболок, проводить через касовий апарат тільки п'ять. Малий і середній бізнес останнім часом винужени так робити, оскільки не витримують збільшеного податкового навантаження через підвищення мінімальних зарплат і, одночасно, зниження купівельної спроможності. З іншого боку, тим, хто вимушений був витрачатися на покупку і обслуговування касових апаратів, нова система спрощує життя і економить кошти.
Що споживачам?
Чеки використовуються часто для того, щоб повернути товар через його низьку якість або ж тому, що він просто не підійшов. Нова система має предбачає таку можливість. За адресою cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check можна знайти потрібний чек.
http://newsoboz.org
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 1