Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У ДФС збираються перевіряти український бізнес ще і в режимі «онлайн»

27.06.2017

Державна фіскальна служба України розробляє регламент невиїзних електронних перевірок для бізнесу. Очікується, що регламент запрацює протягом 2017-2018 року.

Електронна податкова перевірка передбачена 75-ю статтею Податкового Кодексу України, залишилося тільки розробити процедуру.

Це дозволить скоротити час для обробки податкової інформації, яку ви нам надаєте. Ну і природно, мінімізувати вплив людського фактора на взаємини з платником.

Позитив бачить і бізнес, адже в такому випадку будуть перевірятися електронні документи (а не тисячі папірців), надані онлайн або на електронному носії за допомогою спеціального програмного забезпечення. Мінімальна присутність людини в процесі виключить людський фактор і зробить результати перевірок однозначними. Ні людського фактора - немає корупції. І це тільки одна з переваг. Сьогодні більше українських компаній переходять на цифрові бізнес-процеси, щоб скоротити витрати паперовий документообіг, підвищити надійність роботи з документами, а також знизити корупційні ризики при перевірках і підстрахуватися від недобросовісних дій співробітників і партнерів. Тільки вчасно працює понад 6 тисяч компаній і кожен місяць їх кількість зростає.

Новий сплеск інтересу до цифрових бізнес-процесів викликав Закон України №1982-VIII, згідно з яким документ не може бути визнаний недійсним тільки на підставі відсутності мокрої печатки. Також із Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» прибрана формулювання про необхідність підписувати документи безпосередньо в момент або відразу після здійснення господарської операції. Тепер відповідно до статті 9 підставою для бухгалтерського обліку є первинні документи. Ці нововведення в комплекті з чинними Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» є незворотнім наближають перехід з аналогового (паперового) документообігу на цифровий.

Джерело: https://www.facenews.ua/news/2017/365...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали