Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

У Дії розширюють можливості для бізнесу: нові функції

07.11.2024

+5 нових послуг для підприємців тестують у Дії. Платити податки, уникаючи переплат, швидко наймати працівників або зареєструвати касовий апарат без походу в податкову. Команда Мінцифри та Віце-прем’єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров запустили бета-тест нових послуг у сервісі «е-Підприємець», які дадуть змогу почати чи масштабувати свій бізнес.

«Сьогодні Україна демонструє, як цифрові інновації можуть сприяти економічному зростанню та стійкості навіть у найскладніших умовах. Допомагаючи розробити інтегрований сервіс «е-Підприємець» через проєкти EU4DigitalUA та DT4UA, Європейський Союз сприяє полегшенню життя підприємців в Україні. Це важливо, адже підприємці є основою економічного відновлення країни. Це рішення, засноване на новітніх знаннях, є важливою віхою на шляху до безпеки, ефективності та прозорості в адмініструванні бізнесу в Україні», – зазначив Ремі Дюфло, заступник голови Представництва ЄС в Україні.

Послуги можна отримати на порталі «Дія» за 20 хвилин, навіть не виходячи з дому. Раніше, щоб запустити бізнес, потрібно було ходити по держустановах та збирати дозволи, а весь процес тривав близько півтора місяця.

«Український бізнес відіграє ключову роль у розвитку країни. Зі свого боку, ми як держава робимо все можливе, щоб спростити життя підприємців – прибрати зайву бюрократію, надати стимули для розвитку та створити найкращі умови для масштабування. Саме за таким принципом і побудований комплексний сервіс «е-Підприємець» на порталі «Дія». Це ще одна революція у сфері державних послуг, яка дає змогу витрачати час на розвиток бізнесу, а не черги чи збір документів. Відкрити чи масштабувати бізнес можна за однією заявою всього за кілька хвилин замість 1,5 місяця ходіння по держустановах», – зазначив Михайло Федоров.

Тож на масштабному заході «Країна е-Підприємців», який відбувся 5 листопада в Києві, презентували:

  • єдиний рахунок для податкових платежів: ФОПи можуть сплачувати податки, не боячись ввести неправильні реквізити та уникаючи переплат;
  • повідомлення про прийняття працівників: оформити трудовий договір та прийняти людину на роботу, не виходячи з дому чи офісу? Так! Необхідно лише заповнити заяву та засвідчити КЕП;
  • реєстрація РРО та ПРРО: раніше підприємцю, щоб зареєструвати касовий апарат, необхідно було відвідати податкову. Тепер кілька тапів у Дії – і все готово;
  • відкриття банківського рахунку: ФОПи можуть відкрити рахунки в банках-партнерах безпосередньо через Дію;
  • подання форми № 20-ОПП: ФОПи можуть подавати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронній формі, без відвідування податкової інспекції.

«Цей сервіс був розроблений з урахуванням потреб українських підприємців. Те, що робить українського «е-Підприємця» по-справжньому унікальним, – це його масштабованість. Ту саму технологію можна легко застосувати до різних життєвих чи бізнесових подій. Чи то відкриття бізнесу, управління особистими правовими справами, чи виконання складних адміністративних завдань – ця технологія може поширитися на інші сфери та задовольнити будь-які життєві або бізнесові потреби. Це інструмент, який може слугувати не лише підприємцям, але й кожному громадянину України», – зазначила Інґрід Тоонекурґ, член правління Академії електронного управління.

У межах заходу відбулася дискусія, присвячена особливостям ведення бізнесу під час війни та державній підтримці підприємців. Учасники – Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Ірина Заболотна, керівниця команди впровадження Дії, Андрій Піскун, керівник напряму електронних послуг, проєкт DT4UA, Академія електронного управління, та Олег Кий, керівник напряму транзакційних продуктів та клієнтів «ПриватБанку». Модераторка – Валерія Коваль, заступниця директора директорату розвитку електронних послуг у Мінцифри.

250+ підприємців зібралися для обміну досвідом, обговорення викликів і пошуку нових можливостей для бізнесу під час війни. Учасники долучились до дискусійних панелей з досвідченими колегами та підприємцями-початківцями. Представники українського бізнесу також взяли участь у маркеті підприємців, де знайомили гостей зі своїми виробами.

Змінюємо країну та бізнес – разом з Дією!

Захід «Країна е-Підприємців» проведено Міністерством цифрової трансформації спільно з Офісом розвитку підприємництва та експорту у співпраці з фінансованим Європейським Союзом проєктом DT4UA, що впроваджує Академія електронного управління. 

Комплексну послугу «е-Підприємець» розробили в межах проєктів EU4DigitalUA та DT4UA, що фінансується Європейським Союзом і впроваджується Академією електронного управління Естонії. Комунікаційну підтримку сервісу надає Міжнародний та іберо-американським фонд адміністративної і державної політики (FIIAPP).

Урядовий портал


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
15.08.2025
Військовий облік: про що та в які строки потрібно повідомляти ТЦК
Військовозобов’язані повинні повідомити ТЦК та СП про зміну місця проживання та персональних даних. Невиконання цих вимог вважається порушенням правил військового обліку та тягне за собою правові наслідки згідно із законом. Більше за темою: Оновлена форма Списків та інші зміни щодо військовог...
15.08.2025
У яких випадках заброньовані військовозобов’язані проходять ВЛК
За наявності відстрочки або бронювання військовозобов’язані можуть пройти ВЛК: у разі прийняття на військову службу за контрактом; якщо особа була визнана обмежено придатною, але не проходила повторний медичний огляд (крім людей з інвалідністю, підтвердженою у встановленому порядку); за власни...
15.08.2025
Експорт та імпорт товарів за перше півріччя 2025 року
Коефіцієнт покриття експортом імпорту становив 0,52 (за перше півріччя 2024 року – 0,63). Больше по теме: Імпорт та експорт нематеріальних активів: ПДВ-особливості Експорт та імпорт послуг: загальні правила обліку Імпорт без увезення, експорт без вивезення За перше півріччя 2025 року експор...
Кращі матеріали