У 2018 році податкові перевірки бізнесу переведуть в онлайн
26.09.2017 525 0 0
Державна фіскальна служба України розробляє регламент невиїзних електронних перевірок для бізнесу. Очікується, що регламент запрацює протягом 2017-2018 року.
Електронна податкова перевірка вже передбачена 75-ю статтею Податкового Кодексу України - залишилося розробити процедуру. Це дозволить скоротити час обробки податкової інформації, яку ви нам надаєте. І природно, скажімо, мінімізувати вплив людського фактора на взаємини з платником. Ми бачимо в цьому позитив, дуже великий.
Для чесного бізнесу в Україні це позитивний сигнал. В рамках онлайн-перевірок будуть аналізуватися електронні документи, а не стоси паперів, що зробить перевірки точнішими. Надати їх можна буде онлайн, не виходячи з офісу, або на електронному носії. А що найголовніше, мінімальна присутність людини в процесі перевірки дозволить знизити вплив людського фактора на її результат, тим самим пригнічуючи корупцію.
Перехід з аналогового документообігу на цифровий наблизили закони «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис», а також деякі законодавчі зміни. Так в Законі України №1982-VIII йдеться, що документ більше не можна визнати недійсним через відсутність мокрої печатки. Також із Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» прибрали формулювання про необхідність підписувати документи безпосередньо в момент або відразу після здійснення господарської операції - тепер, згідно зі статтею 9, підставою для бухгалтерського обліку є первинні документи.
Все більше українських компаній переходять на цифрові бізнес-процеси. Це дозволяє скоротити витрати на паперовий документообіг, підвищити надійність роботи з документами, а також знизити корупційні ризики при перевірках і підстрахуватися від недобросовісних дій співробітників і партнерів, вважає вона.
Джерело: https://ain.ua/2017/06/26/dfs-online
Коментарі до матеріалу