ТОП-10 глобальних трендів в інтернет-торгівлі в 2016 році
15.03.2016 274 0 0
Директор з маркетингу інтернет-магазину одягу та взуття LeBoutique Юлія Шилова виначила головні тренди ринку еCommerce в 2016 році.
За словами експерта, ті компанії, які зроблять акцент на освоєнні цих рішень в своєму бізнесі, гарантовано зможуть залишатися конкурентоспроможними і прибутковими в найближчі три роки.
«Проте не всі з перерахованих глобальних світових трендів будуть актуальними для українського еCommerce. Наприклад, запровадити аналітику в режимі реального часу досить складно, та й таких фахівців мало. Так що цей тренд торкнеться тільки великих гравців українського ринку», - прогнозує Юлія Шилова.
№1. Мобільні платежі
У світі це вже реальність, а в Україні вони поки тільки-тільки запускаються. У всьому світі PayPal, Apple Pay, Android Pay, Samsung Pay перетворюють телефон у платіжний засіб. У нас вже працює Settle (шкода, що тільки для ХоРеКа), Приват Банк ще в минулому році презентував месенджер, MasterCard активно впроваджує віртуальний гаманець і PayPass.
№2. Мультиекранність
Користувачі використовують під час покупок кілька екранів - смартфон, планшет, ноутбук і навіть годинник. В результаті маркетинг перестає бути орієнтованим на девайси і приходить до того, що необхідно фокусуватися на кожному конкретному користувачі.
№3. Зміна фокусу метрик
Багато років маркетологи використовували visit-based метрики (тобто побудовані на даних про візити) і працювали з конверсією в рамках сесії. Цей рік змусить маркетологів переглянути підхід до аналітики і будувати її на visitor-based даних. Таким чином, фокус зміститься на те, щоб конвертувати конкретного користувача в покупця, незалежно від кількості девайсів і сесій.
№4. Аналітика в режимі реального часу
Дані за місяць або за тиждень або навіть за попередній день - це минуле століття. Бізнесу потрібні дані для того, щоб працювати з користувачем, поки він знаходиться на сайті. Тому в нинішньому році усі займуться побудовою системи аналітики, яка надає дані в режимі онлайн.
№5. Програми лояльності
Як не дивно, в електронній комерції акції не були популярні. Хоча офлайн-рітейлери користуються цим інструментом давно і успішно. Цього року накопичувальні, платні, коаліційні і навіть багатоярусні програми лояльності будуть з'являтися повсюдно у онлайн-ритейлерів різних розмірів.
№6. Маркетинг мікро-подій
Це гарячий тренд. Популярність смартфонів змінила призначені для користувача подорожі - 41 % користувачів перевіряє телефон кілька разів на годину, але лише протягом якоїсь частки цих взаємодій люди готові до спілкування з брендами. Так ось, маркетинг мікро-подій працює над тим, щоб в ці короткі моменти компанія була там, де користувач шукає інформацію, дати максимально корисну для користувача інформацію і зробити це швидко.
№7. Персоналізація
Цей тренд не втрачає актуальності, скоріше - навпаки. А все завдяки високій якості SaaS рішень.
№8. Black Friday і компанія
Виручка рітейлерів в «Чорну п'ятницю», «Кібер-понеділок» і в інші дні супер-розпродажів досягає 5-10% від продажів 4-го кварталу. А це означає, що рівень підготовки, конкуренція і масштаб заходів буде посилюватися.
№9. Нішеві проекти
Хоча онлайн-гіпермаркети разом з маркетплейсамі і заполонили всю планету, нішеві спеціалізовані інтернет-магазини з глибокою експертизою і розумінням потреб клієнта стають все більш актуальними і затребуваними.
№10. Платформи
Для того щоб продавати в інтернеті, не обов'язково створювати власний сайт, а досить знайти оптимальні платформи для реалізації своїх товарів - ця думка нарешті стала популярною серед виробників і оптових продавців. Тому настає зоряний час для маркетплейсів і шопінг-клубів.
Джерело: http://psm7.com/top-10-globalnyx-tren...
Коментарі до матеріалу