Група позивачів звернулися до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Кабінету Міністрів України (за участю третіх осіб, які не заявляли самостійних вимог на предмет спору: Державна служба України з питань праці, Державна регуляторна служби України).
Вони просили суд визнати незаконною та нечинною постанову КМУ від 26.04.2017 р. №295 «Про деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Ця постанова затверджувала:
При цьому перший із цих Порядків прописував правила інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань. Предметом цих видів заходів мало бути додержання законодавства про працю, і застосовувати їх мали інспектори з праці, як самої Держпраці, так і місцевих рад (з питань своєчасної та у повному обсязі оплати праці, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин).
А другий – встановлював правила проведення, зокрема, виїзних перевірок Держпраці та її територіальними органами з метою виявлення порушень та недоліків, зокрема, під час здійснення таких інспекційних відвідувань, місцевими радами.
Шостий апеляційний адміністративний суд скасував постанову Кабінету Міністрів від 29 квітня 2017 року № 295 «Про деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю та статті 34 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні».
Цією постановою затверджено порядки здійснення державного контролю та нагляду за дотриманням законодавства про працю.
Відповідне рішення було прийнято внаслідок апеляційного перегляду справи № 826/8917/17.
facebook.com/elena.nazarchuk/posts