Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З 01.10.17 року починається прийом анкет для отримання дозволів ЄКМТ

03.10.2017

Шановні перевізники!

Відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 26.07.2017 № 257, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.08.2017 за № 1051/30919, внесені зміни до Порядку проведення Конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міністрів Транспорту. Зазначений наказ опублікований в офіційному виданні Кабінету Міністрів України «Урядовий кур’єр» (№ 160 від 30.08.2017) і набирає чинності з 01 вересня 2017 року.

З 01.10.2017 року починається прийом електронних анкет на участь у конкурсі для отримання дозволів ЄКМТ (далі – електронна анкета) для тих учасників, які надіслали попередньо Лист-повідомлення.

Прийом електронних анкет відбувається виключно з електронних адрес, що були вказані перевізниками в їх листах-повідомленнях. Анкети, що надійдуть з інших поштових адрес прийматися до участі у конкурсі не будуть.

Електронні анкети надсилаються в форматі Excel на електронну адресу  ekmt2018@mtu.gov.ua Виключно на цю адресу.

Анкети приймаються з 01.10.2017 до 31.10.2017 (включно).

Для Вашої зручності на сайті Міністерства інфраструктури створено можливість формування та подання електронних анкет за допомогою онлайн сервісу. Такий сервіс унеможливить виникнення помилок допущених перевізником під час підготовки анкети та дозволить налагодити зворотній зв'язок Конкурсної комісії з перевізниками.

Онлайн сервіс доступний за посиланням http://ekmt.eias.uti.gov.ua є безкоштовним

Доступ до нього надається за логіном та паролем. Де Логін – це вказаний Вами у листі-повідомленні Код ЕДРПОУ вашого підприємства, а пароль – це електронна адреса Вашого підприємства, вказана Вами у листі-повідомленні.

Покрокова інструкція з використання цього онлайн сервісу викладена в Відео інструкції з детальним роз‘ясненням кожної дії перевізника (https://youtu.be/4nLSj2ziOn4).

Протягом часу прийому анкет на сайті Міністерства інфраструктури України розміщатиметься перелік анкет, що подані на конкурс.

Шаблон електронної анкети Excel можна подивитись за посиланням.(9.21 КБ) / Переглянути в браузері 

Також повідомляємо, що ви можете вносити зміни до створеної анкети протягом всього терміну прийому електронних анкет. Однак кожного разу після внесення змін до створеної в онлайн сервісі анкети, оновлену електрону анкету потрібно повторно надсилати на електронну адресу ekmt2018@mtu.gov.ua.

Фактом подачі електронної анкети для участі у конкурсі з розподілу дозволів ЄКМТ є виключно надісланий на електрону адресу ekmt2018@mtu.gov.ua зазначений електронний лист із зареєстрованої електронної адреси учасника конкурсу.

Реєстрація і заповнення анкети в онлайн сервісі не є фактом надсилання електронної анкети.

Довідкові телефони з питань прийому електронних анкет: (044) 351-41-86, 351-41-85, 351-48-38, 524-95-32, 524-95-29.

Джерело: https://mtu.gov.ua/news/29139.htmlэ

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали