Рекордсмени серед європейських країн за кількістю скарг на онлайн-покупки
27.02.2017 157 0 0
Найчастіше європейські споживачі залишаються незадоволені онлайн-покупками в наступних категоріях: одяг і взуття, авіакомпанії, інформаційні і комунікаційні технології, послуги мобільних провайдерів і електроніка.
Якщо у європейських споживачів виникає проблема з товаром або послугою, придбаної в інтернеті, вони можуть звернутися за допомогою на платформу врегулювання спорів в режимі «онлайн» (Online Dispute Resolution Platform) для позасудового врегулювання. Більшість скарг надходить від споживачів у Німеччині, проте рекордсменом серед європейських країн за кількістю скарг на онлайн-покупки на душу населення є Великобританія.
Європейська комісія запустила платформу врегулювання спорів в режимі «онлайн» для онлайн-споживачів в Європі в лютому минулого року. Зараз на сторінці є таблиця з кількістю скарг по кожній країні.
Більшість скарг надходять від німецьких споживачів, проте за кількістю скарг на онлайн-покупки на душу населення лідирують Мальта, Естонія і Великобританія.
Європейська комісія зареєструвала 46 скарг від споживачів з Мальти, населення якої становить 415,196 тис осіб. Так, на 0,011% мальтійських онлайн-споживачів залишили скаргу на платформі для врегулювання спорів в режимі «онлайн». Результат по Естонії аналогічний — 0,011%. З Великобританії було зареєстровано 6659 скарг — 0,01% від населення країни.
Загальна кількість зареєстрованих скарг на онлайн-платформі досягло 26 тис.
Джерело: http://hyser.com.ua/
Коментарі до матеріалу