Розгляд скарги в сфері держреєстрації під час карантину розглядають за добу
З метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 на час карантинних обмежень Офіс протидії рейдерству змінив порядок своєї роботи.
З 14 березня 2020 року розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав або територіального органу Міністерства юстиції України відбувається одноособово, без запрошення скаржників і заінтересованих осіб, упродовж 24 годин.
У Міністерства юстиції України є інструменти для миттєвого реагування на незаконні дії державних реєстраторів. Розгляд відповідної скарги здійснюється Мін’юстом невідкладно і одноособово, відповідно до положень пункту 8 Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128.
Офіс протидії рейдерсту продовжує стояти на варті прав та інтересів законних власників. В умовах карантинних обмежень ми не на мить не припиняли своєї роботи: справи на реєстраційні дії розглядаються в одноособовому порядку щодня!
Подати скаргу можна через портал державних послуг iGov https://igov.gov.ua/service/333/gener...
або через поштові скриньки, розташовані в центральній будівлі Мін'юсту та Офісі протидії рейдерству.
Також продовжує працювати гаряча лінія 044-237-09-96 для отримання консультацій.
Залишайтеся вдома! Бережіть здоров’я - своє і ваших близьких! А про безпеку вашого майна потурбується держава!
minjust.gov.ua
Коментарі до матеріалу