Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Розгляд скарги в сфері держреєстрації під час карантину розглядають за добу

26.03.2020

З метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 на час карантинних обмежень Офіс протидії рейдерству змінив порядок своєї роботи.

З 14 березня 2020 року розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації прав або територіального органу Міністерства юстиції України відбувається одноособово, без запрошення скаржників і заінтересованих осіб, упродовж 24 годин.

У Міністерства юстиції України є інструменти для миттєвого реагування на незаконні дії державних реєстраторів. Розгляд відповідної скарги здійснюється Мін’юстом невідкладно і одноособово, відповідно до положень пункту 8 Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128.

Офіс протидії рейдерсту продовжує стояти на варті прав та інтересів законних власників. В умовах карантинних обмежень ми не на мить не припиняли своєї роботи: справи на реєстраційні дії розглядаються в одноособовому порядку щодня!

Подати скаргу можна через портал державних послуг iGov https://igov.gov.ua/service/333/gener...

або через поштові скриньки, розташовані в центральній будівлі Мін'юсту та Офісі протидії рейдерству.

Також продовжує працювати гаряча лінія 044-237-09-96 для отримання консультацій. 

Залишайтеся вдома! Бережіть здоров’я  - своє і ваших близьких! А про безпеку вашого майна потурбується держава!

minjust.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали