Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Поширені кар'єрні помилки в різному віці

06.04.2017

Дуже часто про кар'єру дитини піклуються її батьки, вибираючи їй професію ще зі шкільної парти. Побутує думка, що кар'єра тим успішніше, чим більше знайомих людей буде супроводжувати тебе на цьому шляху. А деякі впевнені в тому, що успіх можливий тільки тоді, коли займаєшся улюбленою справою.

В 20 років: тихіше їдеш, далі будеш

Сьогодні вибір професії перестав бути таким відповідальним. Раніше вважалося, що людина вибирає свій рід діяльності раз і назавжди. Звичною справою було також рухатися кар'єрними сходами тільки в одній організації, де ти все знаєш і тебе всі знають. На такий результат подій була спрямована і система освіти – дати оптимальний старт молодого фахівця в певній сфері.

Але в наш час високих технологій і постійних змін людина повинна пристосовуватися до нових умов і в міру потреби змінювати професії. Навчання протягом усього життя стало не бонусом, а швидше за все необхідністю. Виходячи з цього, навчальні заклади стали замислюватися про проектний підхід, міждисциплінарне навчання та навички комунікації.

І ось перша помилка на старті – це при виборі професії розраховувати на те, що цим ви будете займатися все життя. У сучасному світі корисніше всього буде поєднувати роботу і навчання для того, щоб пробувати себе в різних напрямках. Не бійтеся експериментувати, життя дається лише один раз.

Поєднувати навчання і роботу, отримати 2 або 3 вищих освіти – цілком нормальне явище. Це не означає, що людина першочергово зробила неправильний вибір, вона просто шукає своє призначення і отримує нові корисні навички.

Такою помилкою може стати бажання кинути інститут і піти заробляти «легкі» гроші, наприклад, з дипломом економіста влаштуватися в магазин продавцем. У подібному випадку людина невигідно витрачає свій дорогоцінний час. До 30 років ми дуже швидко і легко пізнаємо все нове. Пізніше це стає складніше. Тому першу третину свого життя краще присвятити отриманню знань, досвіду і розширення зв'язків.

У 30: підніматися по кар'єрних сходах хаотично – перестрибувати «щаблі», а часом засиджуйтеся на одному місці

Типова помилка людей до 30 років – з усіх сил рватися в менеджмент. Такий спосіб розвитку кар'єри здається самим стрімким і успішним, але в результаті ринок отримує ще одного посереднього керівника замість грамотного професіонала своєї справи.

Як вирішити це питання? Якщо ви хочете стати хорошим менеджером, то не варто відразу ж брати під своє керівництво команди таких працівників, як і ви. Краще взяти одного-двох стажистів і спробувати організувати їх роботу. Вам буде легше стати для них лідером, до того ж ви отримаєте шанс добре вивчити свої сильні і слабкі сторони як керівника.

Така схема буде дуже корисна для перевірки здібностей менеджера у потенційних кандидатів на управлінську посаду в будь-якій організації або бізнес-структурі.

У 40 років: опускати руки, кидати все і відразу

В 40 років може здатися, що ви взагалі живете не своїм життям і потрібно було піти на лікаря, як колись радила бабуся. Тоді починаєш думати, а що ти будеш розповідати онукам і які сліди залишиш після себе, чого ти досяг у трудовій діяльності... Це період різкого переосмислення життя. Найбільша помилка в цьому віці – кинути свою справу, втратити всякий сенс і просто здатися.

Ви, звичайно, можете щось змінювати в житті, але не варто руйнувати в одну мить те, що будували десятиліттями. Якщо вам потрібен час, щоб розібратися у собі, візьміть відпустку приблизно на півроку. Цього вистачити, щоб подумати, відпочити і вирішити, як жити далі.

Ці нехитрі прийоми допоможуть вам зберегти те, що ви заробили протягом життя і з новими силами рухатися далі в обраному напрямку.

У 50 років: не цінувати свій досвід і переоцінювати свій страх

Кажуть, що в 50 років настає найскладніший період. І справді багато роботодавців вже не сприймають 50-літніх людей як ефективних співробітників. Про це говорять спочатку тихо, але здається, що далі буде тільки гірше. Зупиніться, все зовсім не так!

Як раз саме в 50 років людина може перебувати на піку своєї форми. Адже вона багато знає, вміє, у нього багатий досвід і не так багато зайвих амбіцій (що треба, він довів або ж просто втратив бажання доводити). Він спокійний і розважливий, дипломатичний в спілкуванні, у нього усталена життя і адекватні запити. Але йому заважає страх: він боїться, що інші, в тому числі роботодавці, цього не оцінять.

Не робіть поширену помилку на цьому етапі – не переоцінюйте свій страх. Вірте в себе, частіше говоріть про свої перемоги і досягнення, продовжуйте покращувати своє життя!

Джерело: http://hyser.com.ua/community/raspros...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
01.07.2025
За що передбачено компенсацію при облаштуванні робочих місць для осіб з інвалідністю
Компенсація здійснюється за вже придбані допоміжні засоби для облаштування робочого місця особи з інвалідністю. Більше за темою: Військово-обліковий документ: чи потрібний для встановлення інвалідності Компенсація витрат на облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю: облік у роботодавця Де...
01.07.2025
Кількість ризикових платників ПДВ за травень 2025 року: аналітика ДПС
Більше за темою: Коди податкової інформації для включення до складу ризикових платників ПДВ: що змінилось з 05.03.2025? Бібліотека Баланс № 12 «Резерви: формування, облік, оптимізація та податкові ризики» У травні кількість платників ПДВ в Україні збільшилась на 118 і станом на 01.06.2...
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
Кращі матеріали