Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Після свят: як навчитися легко і швидко виконувати робочі завдання?

03.01.2019

Наша увага – головне, за що постійно борються реклама, ЗМІ, політики, знайомі і родичі. Нас постійно щось відволікає від основного завдання. В результаті до кінця робочого дня кількість невиконаних завдань тільки збільшується, і до них додається відчуття втоми. Як максимально ефективно управляти увагою і економити час, щоб направити їх на дійсно важливі справи.

РОЗДІЛЯЙ І ВОЛОДАРЮЙ. Для початку розділіть джерела надходження інформації за пріоритетністю. Наприклад, телефонний дзвінок може бути терміновим, а ось лист в пошті може й почекати.

Не потрібно намагатися одночасно реагувати на все – це складно і неефективно. Більшу частину енергії ми втрачаємо не у виконанні завдання, а під час перемикання з одного завдання на інше.

СОЦМЕРЕЖІ «ЗА БОРТ». Багато хто має акаунти в двох-трьох соцмережах, від яких постійно приходять повідомлення. Щоб не відволікатися на кожен пост, повідомлення від соцмереж краще відключити. Перевірити їх можна буде пізніше, коли буде вільний час.

ТІЛЬКИ ВПЕРЕД. Людський мозок так влаштований, що буде шукати будь-який зовнішній подразник, аби переключитися на нього і не виконувати роботу. Саме тому, зайшовши на п’ять хвилин перевірити повідомлення в Facebook, через півгодини ви можете виявити себе посеред фото котиків і кулінарних роликів. Не потурайте мозку, не дозволяйте йому ухилятися від прямих завдань.

КРОК ЗА КРОКОМ. У списку справ ми схильні виконувати в першу чергу ті, які простіше, а найскладніші і об’ємні – залишаємо на потім. В результаті: найбільше часу ми витрачаємо на дрібниці, а головне завдання починаємо виконувати в останній момент. І тому нічого не встигаємо.

Щоб цього не відбувалося, спробуйте велику справу розбивати на дрібні складові. Наприклад, завдання «Написати курсову» розділіть на дрібні: «Накидати план», «Написати вступ» і так далі.

До речі, вести записки і складати план дій у блокноті – відмінна ідея. Це допомагає візуалізувати завдання.

ПО ДЗВІНКУ. Для цього методу планування знадобиться таймер.

Розділивши завдання на складові, вирішіть для себе, скільки часу має на них іти. Наприклад, по півгодини. Виставте таймер на 30 хвилин, постарайтеся вкластися в цей час. Зробіть невелику перерву – 3-5 хвилин. Знову заведіть таймер. Після кожного четвертого «підходу» відпочивайте по півгодини.

ІДЕЇ – ОКРЕМО. Щоб ідеї за темами, далекими від роботи, які раптово з’явилися, вас не відволікали, створіть чек-листи. Для кожного напряму – свій лист, наприклад, для відпочинку, для творчості, для «подивитися ввечері після роботи». Так вся увага буде сконцентрована на одному завданні.

КАЛЕНДАР ПОДІЙ. Щоб день народження тещі не став для вас сюрпризом, через якого доведеться переписувати весь робочий графік, ведіть календар з особистими і робочими справами. Так ви будете бачити, яка подія може вплинути на ваші плани.

Ці рекомендації – не панацея. Комусь вони допоможуть спланувати робочий час, а комусь – простіше лавірувати в хаосі подій. Як зручніше – обирати вам.

http://etcetera.media

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
25.07.2025
НБУ залишив облікову ставку на рівні 15,5 %
Правління НБУ ухвалило рішення зберегти облікову ставку на рівні 15,5 %. Це підтримає стійкість валютного ринку та контрольованість інфляційних очікувань, що сприятиме подальшому послабленню цінового тиску. НБУ зберігатиме достатньо жорсткі монетарні умови стільки, скільки буде потрібно, щоб забезпе...
25.07.2025
Нові підходи до праці жінок та зарахування їх стажу в умовах війни
Внаслідок оновлення законодавства та зміни підходів у сфері праці, спричинених повномасштабною війною, в Україні зростає кількість жінок, які подаються на вакансії в галузях, де традиційно переважали чоловіки. Йдеться, зокрема, про важку промисловість, логістику, будівництво та технічні спеціальност...
24.07.2025
Банки очікують зростання кредитного портфелю: результати опитування
Банки зберегли оптимізм стосовно зростання кредитних портфелів бізнесу та населення і вперше за рік очікують поліпшення якості позик. Про це свідчать результати щоквартального опитування про умови банківського кредитування. Більше за темою: Позика за кредитною лінією та дисконтування Доступні кред...
Кращі матеріали