Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Після свят: як навчитися легко і швидко виконувати робочі завдання?

03.01.2019

Наша увага – головне, за що постійно борються реклама, ЗМІ, політики, знайомі і родичі. Нас постійно щось відволікає від основного завдання. В результаті до кінця робочого дня кількість невиконаних завдань тільки збільшується, і до них додається відчуття втоми. Як максимально ефективно управляти увагою і економити час, щоб направити їх на дійсно важливі справи.

РОЗДІЛЯЙ І ВОЛОДАРЮЙ. Для початку розділіть джерела надходження інформації за пріоритетністю. Наприклад, телефонний дзвінок може бути терміновим, а ось лист в пошті може й почекати.

Не потрібно намагатися одночасно реагувати на все – це складно і неефективно. Більшу частину енергії ми втрачаємо не у виконанні завдання, а під час перемикання з одного завдання на інше.

СОЦМЕРЕЖІ «ЗА БОРТ». Багато хто має акаунти в двох-трьох соцмережах, від яких постійно приходять повідомлення. Щоб не відволікатися на кожен пост, повідомлення від соцмереж краще відключити. Перевірити їх можна буде пізніше, коли буде вільний час.

ТІЛЬКИ ВПЕРЕД. Людський мозок так влаштований, що буде шукати будь-який зовнішній подразник, аби переключитися на нього і не виконувати роботу. Саме тому, зайшовши на п’ять хвилин перевірити повідомлення в Facebook, через півгодини ви можете виявити себе посеред фото котиків і кулінарних роликів. Не потурайте мозку, не дозволяйте йому ухилятися від прямих завдань.

КРОК ЗА КРОКОМ. У списку справ ми схильні виконувати в першу чергу ті, які простіше, а найскладніші і об’ємні – залишаємо на потім. В результаті: найбільше часу ми витрачаємо на дрібниці, а головне завдання починаємо виконувати в останній момент. І тому нічого не встигаємо.

Щоб цього не відбувалося, спробуйте велику справу розбивати на дрібні складові. Наприклад, завдання «Написати курсову» розділіть на дрібні: «Накидати план», «Написати вступ» і так далі.

До речі, вести записки і складати план дій у блокноті – відмінна ідея. Це допомагає візуалізувати завдання.

ПО ДЗВІНКУ. Для цього методу планування знадобиться таймер.

Розділивши завдання на складові, вирішіть для себе, скільки часу має на них іти. Наприклад, по півгодини. Виставте таймер на 30 хвилин, постарайтеся вкластися в цей час. Зробіть невелику перерву – 3-5 хвилин. Знову заведіть таймер. Після кожного четвертого «підходу» відпочивайте по півгодини.

ІДЕЇ – ОКРЕМО. Щоб ідеї за темами, далекими від роботи, які раптово з’явилися, вас не відволікали, створіть чек-листи. Для кожного напряму – свій лист, наприклад, для відпочинку, для творчості, для «подивитися ввечері після роботи». Так вся увага буде сконцентрована на одному завданні.

КАЛЕНДАР ПОДІЙ. Щоб день народження тещі не став для вас сюрпризом, через якого доведеться переписувати весь робочий графік, ведіть календар з особистими і робочими справами. Так ви будете бачити, яка подія може вплинути на ваші плани.

Ці рекомендації – не панацея. Комусь вони допоможуть спланувати робочий час, а комусь – простіше лавірувати в хаосі подій. Як зручніше – обирати вам.

http://etcetera.media

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали