Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щодо розрахунку штрафів за порушення законодавства про захист економічної конкуренції

21.03.2016

Антимонопольний комітет надав Рекомендаційні роз'яснення щодо застосування положень частин другої, п'ятої та шостої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", частин першої та другої статті 21 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції".

Ці Рекомендаційні роз'яснення надано з метою однакового застосування положень ч. 2, 5 та 6 ст. 52 Закону "Про захист економічної конкуренції" та ст. 21 Закону "Про захист від недобросовісної конкуренції" в частині підходів до визначення розміру штрафів за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, в тому числі порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Рекомендаційні роз'яснення визначають підходи Антимонопольного комітету, які рекомендується застосовувати його органам при визначенні розміру штрафів за порушення законодавства про захист економічної конкуренції з метою забезпечення правової визначеності та передбачуваності застосування положень зазначених Законів.

Під час розрахунку розміру штрафів за порушення Антимонопольний комітет керується засадами пропорційності, недискримінаційності та розумності.

Визначення розміру штрафу здійснюється у два етапи:

- на першому визначається базовий розмір штрафу для кожного відповідача;

- на другому цей розмір коригується з урахуванням обтяжуючих та пом'якшуючих обставин.

Розмір накладеного штрафу не може перевищувати меж, визначених у ч. 2, 5 та 6 ст. 52 Закону "Про захист економічної конкуренції" та ч. 1 та 2 ст. 21 Закону "Про захист від недобросовісної конкуренції".

Джерело: http://www.amc.gov.ua/amku/control/ma...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали