Порушення прав споживачів були виявлені майже у половині перевірених господарюючих суб’єктів.
За результатами роботи в напрямку захисту прав споживачів за перше півріччя 2018 року було перевірено понад 2,5 тисячі господарюючих суб’єктів. Порушення у частині порушення прав споживачів виявлені у 40% випадків.
Основні порушення це:
Інші порушення займають набагато меншу частку.
За результатами перевірок до адміністративної відповідальності було притягнуто 713 осіб. Накладено адміністративних санкцій на суму 106,5 тисяч гривень. До відповідальності, передбаченою ст. 23 Закону «Про захист прав споживачів», було притягнуто 384 суб’єкти господарювання з накладенням адміністративно-господарських санкцій на суму 1,4 млн грн.
За структурою звернень до Держпродспоживслужби, було 42,7% звернень, які стосуються якості непродовольчих товарів. 39,6% – якості наданих послуг або робіт, з них 22% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – фінансових та банківських послуг, 6,2% – якості продовольчих товарів, 6,8% – придбання товарів через інтернет і,6,5% – інше.
https://finance.ua/