Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Основні види порушення прав споживачів в Україні

30.07.2018 4891 0 0

Порушення прав споживачів були виявлені майже у половині перевірених господарюючих суб’єктів.

За результатами роботи в напрямку захисту прав споживачів за перше півріччя 2018 року було перевірено понад 2,5 тисячі господарюючих суб’єктів. Порушення у частині порушення прав споживачів виявлені у 40% випадків.

Основні порушення це:

  • відсутність доступної, необхідної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію або продавця – 82,5%;
  • реалізація товару, строк придатності якого минув – більше 10%;
  • реалізація небезпечного товару без належного попереджувального маркування, а також без інформації про правила та умови безпечності його використання – 1,5%;

Інші порушення займають набагато меншу частку.

За результатами перевірок до адміністративної відповідальності було притягнуто 713 осіб. Накладено адміністративних санкцій на суму 106,5 тисяч гривень. До відповідальності, передбаченою ст. 23 Закону «Про захист прав споживачів», було притягнуто 384 суб’єкти господарювання з накладенням адміністративно-господарських санкцій на суму 1,4 млн грн.

За структурою звернень до Держпродспоживслужби, було 42,7% звернень, які стосуються якості непродовольчих товарів. 39,6% – якості наданих послуг або робіт, з них 22% – якості житлово-комунальних послуг, 2% – фінансових та банківських послуг, 6,2% – якості продовольчих товарів, 6,8% – придбання товарів через інтернет і,6,5% – інше.

https://finance.ua/
 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали