Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Онлайн реєстрація в службі зайнятості під час карантину

10.04.2020

В умовах тимчасового чи повного зупинення роботи окремих підприємств внаслідок карантинних обмежень неодмінно зростатиме кількість тих, хто потребує реєстрації як безробітний в державній службі зайнятості.

Так, кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості: з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування.

Крок 2. Підготовка заяв:

  • завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітногота Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;
  • роздрукуйте заяви;
  • заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);
  • зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв.

Крок 3. Підготовка документів:

  • уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;
  • складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;
  • зробіть скан- або фотокопії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

  • оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа до обраного вами центру зайнятості;
  • у темі листа зазначте прізвище, ім'я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів - Петренко Іван Петрович»;
  • у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! Під час формування е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів: надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вамицентру зайнятості.

Нагальне прохання: Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного: чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7. Тримайте зв'язок з вашим кар'єрним радником.

Відповідно до вимог Порядку № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

Зі свого боку, Координаційний центр з надання правової допомоги наголосив на наступних нюансах:

  • клієнту необхідно обов'язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими він перебуває на постійному зв'язку;
  • кожному, хто будь-яким доступним каналом надав службі зайнятості на місцях документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому, безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

www.dcz.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держпраці затвердила нові нормативно-правові акти з охорони праці Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії Планують затвердити примірні форми та описи уніфікованих форм типових документів, що створюються під час...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
Нове
02.12.2025
Дайджест запитів на партнерство для експортерів від 01.12.2025
Ознайомтеся з новими тендерними можливостями для представників аграрної та друкарської сфер діяльності. Більше за темою: За умовами гранту підприємець має працевлаштувати працівників: як це відобразити у податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ? Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на п...
02.12.2025
У чому різниця між спадкуванням за правом представлення та за спадковою трансмісією
Спадкування за правом представлення та спадкова трансмісія: розглянемо у цьому матеріалі поняття та відмінності. Більше за темою: Спадкоємці не оформили спадщину: як орендарю виплачувати орендну плату та поновити договір оренди? Спадкування права оренди земельної ділянки комунальної або державної ...
02.12.2025
Укртрансбезпека розпочала профілактичні заходи на автотранспорті
Укртрансбезпека почала перевіряти технічний стан транспортних засобів та їх готовність працювати в зимовий період. Більше за темою: Спецтема «Транспортно-заготівельні витрати: практика перевірок» Калькулювання собівартості робіт вантажного автотранспорту Укладаємо договір з транс...
Кращі матеріали