Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Онлайн реєстрація в службі зайнятості під час карантину

10.04.2020

В умовах тимчасового чи повного зупинення роботи окремих підприємств внаслідок карантинних обмежень неодмінно зростатиме кількість тих, хто потребує реєстрації як безробітний в державній службі зайнятості.

Так, кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості: з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування.

Крок 2. Підготовка заяв:

  • завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітногота Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;
  • роздрукуйте заяви;
  • заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);
  • зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв.

Крок 3. Підготовка документів:

  • уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;
  • складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;
  • зробіть скан- або фотокопії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

  • оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа до обраного вами центру зайнятості;
  • у темі листа зазначте прізвище, ім'я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів - Петренко Іван Петрович»;
  • у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! Під час формування е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів: надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вамицентру зайнятості.

Нагальне прохання: Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного: чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7. Тримайте зв'язок з вашим кар'єрним радником.

Відповідно до вимог Порядку № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

Зі свого боку, Координаційний центр з надання правової допомоги наголосив на наступних нюансах:

  • клієнту необхідно обов'язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими він перебуває на постійному зв'язку;
  • кожному, хто будь-яким доступним каналом надав службі зайнятості на місцях документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому, безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

www.dcz.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
01.08.2025
Уже скасовано 795 рішень МСЕК щодо посадовців
МОЗ разом із правоохоронними органами системно перевіряє рішення, за якими медико-соціальні експертні комісії встановлювали інвалідність посадовим особам. Лише за останній місяць кількість розглянутих справ значно зросла: станом на 25 липня 2025 року Центром оцінювання функціонального стану людини в...
01.08.2025
Економічних правопорушень поменшає: ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією
ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією. Це те, що дозволить більш оперативно та якісно виявляти економічні правопорушення. ДПС, Держфінмоніторинг та БЕБ удосконалять механізм обміну інформацією. Це те, що дозволить більш оперативно та якісно виявляти економічні правоп...
31.07.2025
В Дія.Бізнес з’явилася можливість обирати сучасні ІТ-продукти для бізнесу
Дія.Бізнес запускає новий сервіс – Маркетплейс цифрових рішень. Маркетплейс стане єдиною платформою, яка поєднає компанії-постачальників ІТ-рішень та підприємців, що шукають перевірені сервіси для розвитку бізнесу. На платформі користувачі зможуть знайти інструменти для автоматизації, фінансів...
Кращі матеріали