Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Онлайн реєстрація в службі зайнятості під час карантину

10.04.2020

В умовах тимчасового чи повного зупинення роботи окремих підприємств внаслідок карантинних обмежень неодмінно зростатиме кількість тих, хто потребує реєстрації як безробітний в державній службі зайнятості.

Так, кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості: з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування.

Крок 2. Підготовка заяв:

  • завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітногота Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;
  • роздрукуйте заяви;
  • заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);
  • зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв.

Крок 3. Підготовка документів:

  • уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;
  • складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;
  • зробіть скан- або фотокопії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

  • оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа до обраного вами центру зайнятості;
  • у темі листа зазначте прізвище, ім'я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів - Петренко Іван Петрович»;
  • у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! Під час формування е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів: надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вамицентру зайнятості.

Нагальне прохання: Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного: чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7. Тримайте зв'язок з вашим кар'єрним радником.

Відповідно до вимог Порядку № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

Зі свого боку, Координаційний центр з надання правової допомоги наголосив на наступних нюансах:

  • клієнту необхідно обов'язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими він перебуває на постійному зв'язку;
  • кожному, хто будь-яким доступним каналом надав службі зайнятості на місцях документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому, безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

www.dcz.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
19.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент підписав Закон про «замороження» кредитів для аграріїв Сумісництво: обмеження, особливості та необхідні дії роботодавця Уряд дозволив бронювати 100 % працівників критично важливих підприємств на прифронтових територіях Трудовий договір і...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
22.08.2025
НБУ вводить у обіг модифіковані банкноти номіналом 20 гривень
Національний банк України в межах планового випуску з 21 серпня 2025 року вводить у обіг модифіковані банкноти номіналом 20 гривень.  У правій верхній частині на зворотному боці модифікованих банкнот номіналом 20 гривень розміщено патріотичне гасло: «СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!».&...
21.08.2025
МОЗ і МОН нагадують про необхідність перевірки документів щодо щеплення до початку навчального року
Перед початком навчального року батькам школярів необхідно переконатися, що діти отримали всі необхідні щеплення передбачені національним Календарем профілактичних щеплень. Перед початком навчального року батькам школярів необхідно переконатися, що діти отримали всі необхідні щеплення передбачені на...
21.08.2025
Контрафактний тютюн: вирок суду за незаконну торгівлю
Суд виніс вирок чотирьом жителям Одеси, які налагодили діяльність мережі магазинів з продажу кальянного тютюну, електронних сигарет та ємностей з рідиною, що використовуються у них.  Більше за темою: Загальні правила отримання ліцензій на зберігання пального та роздрібну торгівлю алкоголем і т...
Кращі матеріали