Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Онлайн реєстрація в службі зайнятості під час карантину

10.04.2020

В умовах тимчасового чи повного зупинення роботи окремих підприємств внаслідок карантинних обмежень неодмінно зростатиме кількість тих, хто потребує реєстрації як безробітний в державній службі зайнятості.

Так, кожен центр зайнятості має електронну поштову скриньку, на яку можна подати документи для реєстрації як безробітного у державній службі зайнятості. Як це зробити?

Крок 1. Вибір центру зайнятості: з наведеного переліку оберіть той центр зайнятості, який зручний для вашої реєстрації та подальшого обслуговування.

Крок 2. Підготовка заяв:

  • завантажте форми Заяви про надання/поновлення статусу безробітногота Заяви про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю;
  • роздрукуйте заяви;
  • заповніть заяви та підпишіть їх (зазначте у заяві ваші актуальні контакти);
  • зробіть скан- чи фото-копію підписаних заяв.

Крок 3. Підготовка документів:

  • уважно ознайомтеся з переліком документів, необхідних для реєстрації;
  • складіть перелік документів, які необхідні саме вам з урахуванням вашої приналежності до певної категорії осіб;
  • зробіть скан- або фотокопії своїх документів.

Крок 4. Формування е-листа:

  • оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа до обраного вами центру зайнятості;
  • у темі листа зазначте прізвище, ім'я, по батькові, наприклад «Електронне подання документів - Петренко Іван Петрович»;
  • у разі значного обсягу е-документів ви можете їх надіслати декількома е-листами.

Увага!!! Під час формування е-пакету документів не користуйтесь архіваторами! Сформовані у архів е-пакети будуть відхилені поштовими сервісами державної служби зайнятості у цілях безпеки!

Крок 5. Подання документів: надішліть сформований лист на електронну поштову скриньку обраного вамицентру зайнятості.

Нагальне прохання: Подавайте документи, у тому числі електронною поштою, у робочі години робочих днів!

Крок 6. Надання статусу безробітного: чекайте відповіді центру зайнятості щодо прийнятих рішень (електронною поштою або телефоном).

Крок 7. Тримайте зв'язок з вашим кар'єрним радником.

Відповідно до вимог Порядку № 792 після завершення карантину або надзвичайної ситуації, впродовж 10 робочих днів ви маєте подати до центру зайнятості оригінали документів, необхідні для надання статусу безробітного (пункти 17-19 Порядку). Цей період може бути продовжений з урахуванням поважної причини, передбаченої пунктом 28 Порядку.

Зі свого боку, Координаційний центр з надання правової допомоги наголосив на наступних нюансах:

  • клієнту необхідно обов'язково надати центру зайнятості актуальні контактні дані, за якими він перебуває на постійному зв'язку;
  • кожному, хто будь-яким доступним каналом надав службі зайнятості на місцях документи, необхідні для реєстрації, статус безробітного надається з першого дня звернення у службу. При цьому, безробітному не потрібно приходити у центр зайнятості особисто. Все обслуговування фахівці здійснюють дистанційно.

www.dcz.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
02.10.2025
Бізнес відновив позитивні оцінки ділової активності: підсумки опитування підприємств у вересні
НБУ публікує результати щомісячного опитування підприємств за вересень 2025 року. Більше за темою: Особливості формування статутного капіталу ТОВ – підприємства з іноземними інвестиціями Бізнес у вересні відновив позитивні оцінки результатів власної економічної діяльності. Поліпшенню нас...
01.10.2025
У ДАР стартує прийом заявок на отримання держкомпенсації для тваринницьких ферм
Програма передбачає відшкодування до 25 % витрат на будівництво або реконструкцію ферм, доїльних залів, об’єктів з переробки побічних продуктів тваринного походження, які можуть отримати юридичні особи та фізичні особи-підприємці, що провадять діяльність у галузі скотарства. Більше за темою: ...
01.10.2025
Грантовий конкурс для проєктів з підвищення ефективності вітроенергетичних систем
Мета конкурсу – підвищити надійність і ефективність систем шляхом створення та випробування інноваційних рішень для ключових підсистем і компонентів. Очікується, що запропоновані проєкти сприятимуть безпеці енергопостачання, зменшенню екологічного впливу, а також вдосконаленню цифровізації, те...
Кращі матеріали