Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Національний банк реорганізував діяльність департаменту реєстраційних питань та ліцензування

19.10.2016

Національний банк реорганізував діяльність департаменту реєстраційних питань та ліцензування, оптимізувавши його структуру та чисельність персоналу. Про це йдеться у рішенні Правління НБУ № 341-рш від 17 жовтня 2016 року.

У рамках подальшої трансформації НБУ департамент реєстраційних питань та ліцензування перетворено на управління реєстрації та ліцензування на правах відокремленого підрозділу Національного банку. Поточна робота щодо реєстрації та ліцензування фінансових установ направлена на підтримання прозорості структури власності банків, що свідчить про доцільність реорганізації роботи управління.

До функцій управління реєстрації та ліцензування належить: ліцензування банків, вирішення реєстраційних питань, моніторинг структур власності банків, ліцензування небанківських фінансових установ та моніторинг банківських груп.

Раніше виконувані департаментом функції щодо ліцензування валютних операцій фізичних та юридичних осіб, здійснення контролю за дотриманням резидентами умов індивідуальних ліцензій та інших дозвільних і реєстраційних документів, що надає Національний банк, передані до департаменту фінансового моніторингу НБУ.

Реорганізоване управління реєстрації та ліцензування продовжує очолювати Олександр Бевз.

Джерело: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали