Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

На платформі «Пульс» запустили нову функцію – голосування

16.09.2024

Відтепер на онлайн-платформі «Пульс» українські підприємці зможуть проголосувати за найбільш актуальні проблеми, які перешкоджають розвитку бізнесу. Сервіс експрес-голосування додали у функціонал платформи. Про це повідомив заступник Міністра економіки Олександр Циборт під час заходу «Економічна політика України. Відновлення під час війни». 

«Ми запустили нову функцію на платформі – тепер підприємці можуть проголосувати за проблеми, які найбільше заважають розвитку їх бізнесу. Результати будуть передаватись на розгляд Ради з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану, консультативно-дорадчому органу при Президентові України. Як і раніше, на платформі можна додатково попросити допомоги у вирішенні проблем, якщо вони виникли у взаємодії з держорганами, а також поставити оцінку державному сервісу», – зазначив Олександр Циборт. 

За його словами, «Пульс» – це не просто онлайн-платформа для скарг і пропозицій. «Пульс» має стати консолідованим голосом підприємців, джерелом даних для реформ, прикладним і прозорим інструментом взаємодії бізнесу з державою та держави з підприємцями, який відображає реальний стан бізнес-клімату в країні. 

На платформі «Пульс» підприємці можуть залишити також і позитивні відгуки. Це допомагає державі масштабувати ефективні практики взаємодії із бізнесом. Всі відгуки відцифровуються та на основі аналізу цих даних буде формуватися Індекс задоволеності підприємців (Entrepreneur Satisfaction Score). Статистика цих відгуків доступна у вигляді дашбордів на сайті, що дозволить будь-кому в режимі реального часу спостерігати за ситуацією. 

Платформу «Пульс» запустили в режимі бета-тестування понад місяць тому. Найбільше через Пульс повідомляють про таке: 

  • неправомірні дії з боку держорганів; 
  • непрозорість процедур, нестачу зрозумілого алгоритму дій; 
  • пропозиції змін до законодавства; 
  • пропозиції покращення процесів взаємодії «"держава - підприємець»; 
  • пасивну позицію органів влади, бездіяльність. 

100 % заповнених заявок прийняті в роботу. У планах розробників інтегрувати «Пульс» до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку максимальній кількості державних сервісів. 

Довідково. «Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту – Офіс ефективного регулювання (BRDO). До реалізації долучений Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану. 

Урядовий портал


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали