Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

На Національній платформі продовольчої безпеки з’явилися нові можливості для учасників

18.04.2022

Національна платформа продовольчої безпеки отримала новий функціонал. Нещодавно на платформі з’явилася можливість замовлення логістичних послуг та укладання смарт-контрактів, а відтепер є змога внесення інформації щодо зареєстрованих потужностей операторів ринку харчових продуктів, автоматичного інформування користувачів щодо створення бронювання за угодами, копіювання потреб та пропозицій. Також створено довідник «Умови постачання» Incoterms у картках потреб та пропозицій.

За місяць роботи на платформі вже зареєстровано понад 2,5 тисячі учасників. З кожним днем функціонал платформи розширюється та вдосконалюється для того, щоб її використання було максимально ефективним.

Нагадаємо, Національна платформа продовольчої безпеки створена для об’єднання зусиль виробників харчових продуктів, міжнародних організацій, територіальних громад, торгових мереж для розвитку української економіки в умовах війни. Через неї можна поінформувати учасників ринку про свої потреби, а також сповістити про наявні пропозиції. Реєстрація та використання функціоналу платформи безкоштовне.

Серед потреб, які розміщуються на платформі найчастіше, – крупи, борошно, м’ясні консерви, сіль кухонна, цукор, дріжджі, вітамінні добавки для кормів. Серед пропозицій – борошно, яйця, цукор, свіже м’ясо, сири, молоко, масло та м’ясні консерви.

За матеріалами Держпродспоживслужби

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали